شهادت سردار سلیمانی، آغاز حرکت نوین جبهه مقاومت

امام جمعه موقت فرمهین گفت: آمریکا و اسرائیل بداند که ایران پر از قاسم سلیمانی است و شهادت سردار شروع کار جبهه مقاومت است.

به گزارش فراهان خبر؛ حجت الاسلام فراهانی، امام جمعه موقت فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این جنایت تروریستی آمریکا را محکوم می کنیم، آمریکا و اسرائیل بداند که ایران پر از قاسم سلیمانی است و شهادت سردار شروع کار جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به بیانات امام(ره) افزود: آمریکا در حال سقوط است، آمریکا مانند کشتی غرق شده در حال دست و پا زدن است و بزودی نابود می شود.

فراهانی اظهار کرد: مسجد و نماز جماعت قلب تپنده هر شهری هستند و نماز جمعه هم در راس امور است و باید از این پایگاه ها انقلاب به جامعه پمپاژ شود.

امام جمعه موقت فراهان ادامه داد: عبادت باید یزید زمان را به لرزه درآورد، هیات و نمازی خوب است که صاحبات زر و تزویر را به لرزه درآورد و نتیجه هیات علوی و فاطمی حماسه حسینی«سردار سلیمانی» می شود.

وی بیان کرد: ما پیرو امامی هستیم که جوانان خود را داد، بدنش زیر سم اسبان رفت اما زیر بار زور نرفت و همین تفکر و مکتب «سردار سلیمانی» بود.

امام جمعه موقت فراهان اظهار کرد: نماز جمعه موتور محرک هر شهری است، باید کرسی های آزاد اندیشی در نمازجمعه برپا شود و مسئولان هم در این سنگر خود را در ماوی مردم قرار دهند تا مردم حرفشان را به گوش مسئولان برسانند.

فراهانی با اشاره به بیانیه ۷۷ نفر در حمایت از اغتشاشات ادامه داد: در سایه نبود بصیرت با صدور بیانیه ی جای شهید و جلاد عوض می شود، بصیرت تو دهنی به استکبار است.

امام جمعه موقت فراهان افزود: دین اسلام با دنیایی مردم سر و کار دارد و اگر مکتبی دنیای مردم را حل نکند، آخرت آن ها را هم حل نخواهد کرد.

وی گفت: یکی از جنبه های تقوا، تقوای سیاسی است، نبود تقوای سیاسی، امام حسین(ع) را به شهادت رساند، مسئولان نباید به قراردادهای ننگین دشمن تن دهند؛ FATF وCFT یعنی خود تحریمی و همانگونه که معاهدات ترکمانچای و گلستان را به ذلت یاد می کنیم اگر به FATF تن دهیم، نسل آینده هم ما را بایت این مواخذه خواهند کرد.

فراهانی افزود: FATF ,وطن فروشی و شفاف سازی برای غرب است، چرا مسئولان ملت را نامحرم می دانند و حاضر به شفاف سازی برای مردم نیستند اما می خواهند برای دشمن شفاف سازی کنند؟

امام جمعه موقت فرمهین گفت: اینکه برخی از مسئولان اعلام می کنند که کشور نیاز به موشک ندارد و بودجه نظامی را کاهش می دهند، خیانت است.

در پایان نماز جمعه مردم فراهان اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =