حماسه آزاد سازی خرمشهر همیشه برای ملت ایران آموزنده و راه گشا باشد

حماسه آزاد سازی خرمشهر همیشه برای ملت ایران آموزنده و راه گشا باشد

سرهنگ حسین رضایی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: سوّم خرداد یادآور دلاوری های رزمندگان اسلام، فداکاری و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و میدان داری فرماندهان خداباور و خلوص رزمندگان اسلام و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در عملیات الی بیت المقدس ظهور کرد و نماد آن نیز فرمایش امام(ره) است که فرمود؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

رضایی اظهار کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از حوادث سرنوشت ساز و ماندگار تاریخ هشت ساله و پر افتخار دفاع مقدس است که می تواند به عنوان یک درس بزرگ برای همیشه برای ملت ایران آموزنده و راه گشا باشد.

رضایی اظهار کرد: سوم خرداد روز گرامیداشت تمامیت ارضی و تجزیه ناپذیری ایران است و به همه دشمنان ایران فهماند حتی اگر یک ارتش قوی قصد تجزیه ایران را داشته باشد موفق نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: سوم خرداد حماسه بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملت مصمم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است و عملیات افتخار آفرین آزادسازی خرمشهر برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می درخشد.

وی فتح خرمشهر را منشاء عزت، عظمت و هوشیاری در برابر برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: اینک با گذشت ۴۰ سال از فتح خرمشهر، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزگون عملیات بیت المقدس شد، برای امروز کشور که نظام سلطه و استکبار درصدد اشغال خرمشهر های دیگر است، بسیار الهام بخش و درس آموز است.

رضایی خاطر نشان کرد: ما بر این باوریم، همانطوری که ولی امر مسلمین جهان فرموده‌اند، در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، خرمشهر هایی چون محاصره اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ نرم دشمنان را پیش رو داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با بیان اینکه «قدس، خرمشهر جدید است» گفت: باید آماده باشیم تا مجدد خرمشهر جدید تکرار شود و اکنون هم هدف نهایی آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود:با به ثمر نشستن خون شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور فعال نیروهای جبهه مقاومت در مناطق مختلف دست‌ به ‌دست خواهیم داد تا به هدف نهایی که همان آزادسازی قدس برسیم.

رضایی خاطر نشان کرد: گام نخست در این مسیر نورانی و رقم زدن فتح الفتوح های دیگر، همان مسلح شدن به ایمان قلبی و اراده استوار در تبعیت از فرامین مولا و مقتدای عظیم الشان خود و حفظ وحدن نیروهای جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =