برگزاری مراسم‌ در شرایط فعلی تنها ‌یک تهدید علیه سلامت مردم به شمار می‌رود

فرماندار فراهان با تاکید بر اینکه باید مردم در این روزهای خطرناک از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی جداً پرهیز کنند، گفت: هر مکانی که امکان تجمع مردم را داشته، بسته خواهند شد، در حالی‌که برگزاری این دست از مراسم‌ها در شرایط فعلی هیچ ضرورتی نداشته و تنها ‌یک تهدید علیه سلامت مردم به شمار می‌رود.

حسن خزائی پور، فرماندار فراهان در گفتگو با فراهان خبر با بیان اینکه شهرستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، به مردم هشدار داد: ما به دنبال تعطیلی مشاغل و کسب و کارهای مردم نیستیم اما اگر شهروندان رعایت نکنند به شرایط اسفند و فروردین ماه باز گشته و مجدداً محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

خزائی پور با تاکید بر اینکه باید مردم در این روزهای خطرناک از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی جداً پرهیز کنند، اظهار کرد: هر مکانی که امکان تجمع مردم را داشته، بسته خواهند شد، در حالی‌که برگزاری این دست از مراسم‌ها در شرایط فعلی هیچ ضرورتی نداشته و تنها ‌یک تهدید علیه سلامت مردم به شمار می‌رود.

فرماندار فراهان گفت: مردم با حساسیت بیشتر و با رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی مانع گسترش بیماری کرونا شوند چرا که با ادامه روند فعلی، فراهان با گرفتاری بیشتر مواجه شده و از مردم درخواست کرده مانع سیاه پوش شدن این شهر شوند.

وی با تاکید بر اینکه مجددا در شرایط خطرناکی قرار گرفته ایم، بیان کرد: از همه مردم تقاضا داریم که همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و تصور نکنند که بیماری کرونا پایان یافته است.

خزائی پور با اشاره به اینکه برخی با تصور اشتباه آمار شیوع کرونا نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند، اظهار کرد: با تداوم عدم رعایت و همکاری نکردن مردم، باعث شیوع بیشتر شده و دچار مشکل خواهیم شد، مسئولان مربوطه در اطلاع رسانی به مردم باید کوشا باشند‌.

وی خاطر نشان کرد: با اعلام وضعیت زرد کرونا در شهرستان و به دلیل تداوم مخاطرات ناشی از ویروس کرونا و با تصمیم قرارگاه پدافند زیستی شهرستان، برنامه جشن تیرگان برخلاف سال‌های گذشته، امسال در شهرستان فراهان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =