جوانان با کار و تولید دشمن را در جنگ اقتصادی به عقب برانند

امام جمعه فرمهین گفت: دشمن درصد است که تا با جنگ اقتصادی ما را به زانو درآورد، جوانان باید با کار و تولید، جنگ اقتصادی را اداره کنند ودشمن را به عقب برانند.

به گزارش فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا(ع)گفت: ایشان در طول حیات مبارک خود هیچ‌گاه دست از جهاد علمی برنداشت و در ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی در هر شرایطی تلاش کرد.

وی افزود: حضرت امام رضا(ع) با عالمان ادیان دیگر مناظرات متعددی داشتند، هر یک از این مناظرات داراى محتواى عمیق و جالبى است که امروزه هم با گذشت حدود هزار و دویست سال از آن تاریخ رهگشا و بسیار آموزنده و پر بار است.

فیض کرمیان اظهار کرد: امام رضا(ع) دارای رفتاری کریمانه و توام با مهربانی با مردم بود و همین امر ایشان را در نزد جامعه آن روز محبوب کرد، شیوه زندگی علی بن موسی‌الرضا(ع) سرشار از مهربانی و تواضع بود.

امام جمعه فرمهین ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری گفت: مردم باید شاهد ثمرات و تلاش های شهرداری و دهیاری ها در شهر و روستا باشند، در شرایط کنونی کار جهادی برای رفاه حال شهروندان باید در دستور کار دهیاران و شهرداران باشد.

وی با اشاره به شعار سال و منویات رهبری در راستای «جهش تولید» گفت: در این شرایط تحریم، دهیاری ها برای تحقق «جهش تولید» با بهره برداری بهینه از ظرفیت های تولید و ارتقای توان تولید داخلی تلاش کنند.

فیض کرمیان بیان کرد: هر فرد روستایی باید تولید کننده مایحتاج خود باشد، در حوزه پروژه‌های تولیدات و اشتغالزایی روستایی باید تلاش دوچندان صورت گیرد، باید ظرفیت های روستاها در عرصه تولید محصولات آن روستا توسط دهیاران شناسایی شود و دهیاران برای تحقق اشتغال در روستاها برنامه ریزی کنند.

امام جمعه فرمهین گفت: در حال حاضر بحث بازار بورس مطرح است اما جوانان توجه داشته باشند که رهه صد ساله را یک شبه نمی شود، پیمود و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنند.

وی افزود: فضای مجازی و انتشار زندگی های لاکچری آفتی برای جوانان است و نباید اجازه دهیم این فضا سبک زندگی و فرهنگ کار و تلاش را در ما ضعیف کند.

فیض کرمیان با تاکید بر تولید داخلی گفت: کشورهای بسیاری از جمله ژاپن با توان و تولید داخلی به یک قدرت اقتصادی تبدیل شده اند.

امام جمعه فرمهین اظهار کرد:  دشمن درصد است که تا با جنگ اقتصادی ما را به زانو درآورد، جوانان باید با کار و تولید، جنگ اقتصادی را اداره کنند ودشمن را به عقب برانند.

وی با اشاره به روز مالیات در تقویم کشور گفت: اجرایی شدن قانوت مالیات بر خانه های خالی نیاز به شهامت دارد، درآمد حاصل از این پایه مالیاتی در اداره کشور کمک قابل ملاحظه ی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =