ائمه جمعه پل میان مسئولان و مردم در رزمایش مواسات و همدلی هستند

مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه دراستان مرکزی با اشاره به گام دوم رزمایش کمک مومنانه گفت: سفره انفاق و همدلی مومنانه در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت و ائمه جمعه پل میان مسئولان و مردم در رزمایش مواسات و همدلی هستند و از فرصت محرم در ادامه این رزمایش به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش  فراهان خبر؛ شورای اداری شهرستان فراهان با محوریت معرفی امام جمعه جدید شهر فرمهین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام میرزایی، مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی ضمن تیریک عید غدیر گفت: عید غدیر به عالم نشان داد که حکومت اسلامی، قدرت نظریه پردازی برای مدیریت نظام و جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: ما دونوع ولایت به جا و نابجا داریم، ولایت غدیر؛ ولایت به جا، ولایت خدا، اسلام است و در این مدیریت با هدایت و رهبری ولی دینا و آخرت همه ختم به سعادت می شود.

میرزایی با اشاره به مسئله ولایت اظهار کرد: اگر امروز این نظریه دینی مورد پذیرش بود، ما شاهد ولایت نابجای دشمنان نبودیم که برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر جنایاتی می زنند و خون هزاران انسان بیگناه را می ریزند.

مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی گفت: این ولایت نابجا، نمی توانند جبهه مقاومت را تحمل کند و سه شنبه سیاه بیروت رقم می خورد و آل سعود اعلام می کند که انفجار کار اسرائیل است.

وی ادامه داد: مردم لبنان بخاطر اینکه حزب الله در عرصه سیاسی این کشور هست امروز به خاک وخون کشیده شده است، پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی، آلامی بر درد مردم لبنان بود.

ائمه جمعه پل میان مسئولان و مردم در رزمایش مواسات و همدلی هستند

میرزایی با اشاره به گام دوم رزمایش کمک مومنانه گفت: سفره انفاق و همدلی مومنانه در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت و ائمه جمعه پل میان مسئولان و مردم در رزمایش مواسات و همدلی هستند و از فرصت محرم در ادامه این رزمایش به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه سابق فرمهین

بالاترین خدمت رسانی به مردم در عرصه رزمایش مواسات و کمک مومنانه است

در ادامه فیض کرمیان، امام جمعه سابق فرمهین ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مسئولان و مردم در مدت حضور ایشان در سنگر نماز جمعه گفت: بالاترین خدمت رسانی به مردم در عرصه رزمایش مواسات و کمک مومنانه است، هر لبخندی که بر لب مردم نشیند سبب خرسندی امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: ایجاد تحول در حول محور اسلام یکی از وظایف سنگر نماز جمعه است که در طول این ۴ سال خدمت در این شهرستان سعی کردم به این مهم عمل کنم.

فیض کرمیان اظهار کرد: برزگترین سرمایه فراهان، نخبگان فراهانی هستند که برای شهرستان در جایگاه های مختلف آبرو کسب کرده اند، و در این مدت خدمت سعی کردم الفت را در میان این نخبگان و بزرگان فراهانی ایجاد کنم.

امام جمعه سابق فرمهین گفت: فراهانی نخبگانی دارد که اگر اراده کنند و منیت ها را کنار بگذارند موجب توسعه و پیشرفت این شهرستان می شود.

فرماندار فراهان

در هفته دولت ۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در فراهان افتتاح و کلنگ زنی می شود

در این جلسه، خزائی پور، فرماندار فراهان گفت: نماز جمعه دایره المعارف دینی ومذهبی ما است و جامعه روحانیت برای هدایت ما این مسئولیت خطیر را به گردن گرفتند.

وی افزود: تبیین ارزش های دینی مدیون جامعه روحانیت است که استمرار آن موجب زندگی معنوی شده است.

خزائی پور اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، احیای نمازجمعه از اقدامات شایسته جامعه روحانیت بود وطبق فرمایشات امام راحل(ره) نمازجمعه دژ مستحکم در سنگر انقلاب اسلامی است.

فرماندار فراهان گفت: یکی از نیازهای اساسی این سرزمین، حاکمیت وحدت بود که امامان جمعه نقش محوری در ایجاد آن داشتند.

وی ضمن اشاره به هفته دولت گفت: در هفته دولت ۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در فراهان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

خزائی پور ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محود صارمی و روز خبرنگار خاطر نشان کرد: روز خبرنگار بهانه‌ای است تا در این روز از فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تقدیر کنیم.

در ادامه این جلسه از حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه سابق فرمهین و خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =