آتش نشانان جلوداران ایثار و از خود گذشتگی هستند

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: آتش‌نشانان جلوداران ایثار و از خود گذشتگی هستند، آن ها کسانی هستند که وقتی در دل کار قرار می‌گیرند به چیزی جز حل و فصل حادثه فکر نمی‌کنند.

به گزارش  فراهان خبر؛ همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان و خدمات ایمنی، سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان به همراه جمعی از مدیران ادارات شهرستان از آتش نشانان فراهان تقدیر کردند.

معمارنیا، سرپرست فرمانداری فراهان در این دیدار با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان هستند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی حرفه آتش نشانی را از جمله مشاغل دشوار و پر استرس در دنیا نامید و افزود: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود، جان و مال انسان های گرفتار در مصیبت را نجات می دهند که این از اجر اخروی بسیاری برخوردار است.

معمارنیا با بیان اینکه فرشتگان نجاتی است که از جنس ایثار، از خود گذشتگی، شهامت و شهادتند خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی کاری مقدس است که باید آن را ارج نهاده و قدردان زحمات آن ها باشیم، آتش‌نشانان کسانی هستند که وقتی در دل کار قرار می‌گیرند به چیزی جز حل و فصل حادثه فکر نمی‌کنند. انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =