دستگیری ۲۲۳ سارق در طرح های عملیات پلیس فراهان

فرمانده انتظامي فراهان از دستگيري ۲۲۳ نفرسارق و افزایش ۴۳ درصدی کشفیات سرقت در طرح هاي عمليات پليس از ابتدای امسال تاکنون در سطح اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی فراهان در گفتگو با فراهان خبر از دستگیری ۲۲۳ نفرسارق و افزایش ۴۳ درصدی کشفیات سرقت در طرح های عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در سطح این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس شهرستان در رسیدگی به مطالبات مردمی و ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، طرح های عملیاتی متعددی در دو هفته گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

معیریان مهم ترین اولویت های پلیس شهرستان فراهان را در اجرای این طرح ها، مبارزه با سارقان اعلام کرد و گفت: در این عملیات ها ۲۲۳ نفر سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی فراهان گفت: این عملیات ها افزایش ۴۳ درصدی افزایش کشفیات سرقت و افزایش ۳۹درصدی دستگیری سارقان را به همراه داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۶۳نفر معتاد و ۱۶۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شده است.

معیریان با اشاره به توقیف ۳۳۲دستگاه خودرو و ۳۰۲ موتورسیکلت در ۷ ماهه امسال در سطح این شهرستان گفت:‌ تلفن ۱۱۰به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های شهروندان است و تلفن ۱۹۷نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =