رشد ۱۱ درصدی پرداخت تسهیلات به مددجویان فراهانی

رئیس کمیته امداد فراهان گفت: طی ۷ ماهه امسال ۱۵۴ مددجوی تحت حمایت شهرستان فراهان تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان دریافت کردند که در مقایسه با نوبت مشابه سال گذشته ۱۱درصد رشد دارد.

غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یکی از ظرفیت‌های این نهاد مقدس برای تکریم مددجویان پایه گذاری شده است.

وی افزود: در هفت ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان تسهیلات به ۱۵۴ نفر از نیازمندان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

حافظ کمال اظهارکرد: از این تعداد تسهیلات قرض الحسنه ۱۴ اشتغال برای نیازمندان با اعتبار ۳۲۵میلیون تومان، ودیعه و تعمیرات مسکن ۵۴نفر با اعتبار ۳۲۸میلیون تومان و وام‌های ضروری و کارگشایی ۸۶نفر با اعتبار ۳۸۹میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فراهان گفت: تسهیلات پرداختی در مقایسه با نوبت مشابه سال گذشته که مبلغ ۹۳۹میلیون تومان پرداخت شده ۱۱درصد رشد دارد.

وی با تأکید بر توانمندسازی مددجویان در عرصه اقتصادی و معیشتی افزود: هدف اصلی کمیته امداد از راه اندازی « صندوق امداد ولایت» ترویج فرهنگ قرض الحسنه است که خیران و نیکوکاران می توانند با سپرده گذاری در این صندوق، بیش از پیش این نهاد را در دستگیری از خانواده های بی بضاعت یاری کنند.

حافظ کمال خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست شهرستان می توانند با شماره گیری با تلفن همراه#۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* به صورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به نیازهای محرومان فراهان واریز نمایند و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۰۸۶۳۳۷۲۳۹۵۲ حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادفراهان، نسبت به واریز مبالغ کمک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =