۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس فراهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار نزدیک به ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان فراهان خبر داد.

به گزارش فراهان خبر به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ “یوسف سپهوند”درتشریح این خبر بیان داشت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان فراهان از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر دریکی از روستاهای شهرستان با خبر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات هوشمندانه و تحت نظر قرار دادن منزل فرد مورد نظر، سرانجام در یک عملیات پلیسی این توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل وی موفق به کشف ۲۹کیلو  و ۶۹۰ گرم تریاک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ ” سپهوند” در پایان با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر و قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم مختلف در سطح جامعه، از عموم آنها خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا درکمترین زمان ممکن، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =