فراهانی ها در انتخابات ۸۰ درصد مشارکت کردند

فرماندار فراهان گفت: ۸۰ درصد مردم این شهرستان که واجد شرایط رای بودند، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند.

حسین معمارنیا، فرماندار فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به حماسه ۲۸ خرداد در فراهان گفت:۸۰ درصد مردم این شهرستان که واجد شرایط رای بودند، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند.

وی افزود: در مجموع ۲۳ هزار و ۱۶۸ نفر در شهرستان فراهان واجد شرایط برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد بودند که ۱۸ هزار و ۶۹۹ نفر معادل ۸۰ درصد در انتخابات رباست جمهوری مشارکت کردند.

معمارنیا اظهار کرد: در شهرستان‌های تفرش آشتیان و فراهان علاوه بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شد و بیشترین مشارکت مردم استان مرکزی در این رویداد سیاسی از این سه شهرستان بود.

وی گفت: با پایان شمارش آراء انتخابات میان دوره‌ای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان در نتیجه شمارش آرا، ولی الله بیاتی به عنوان منتخب مردم آشتیان، تفرش و فراهان راهی مجلس شورای اسلامی شد تا پس از تائید اعتبارنامه به عنوان نماینده مردم این منطقه مشغول فعالیت شود.

معمارنیا اظهارکرد: در انتخابات میان دوره‌ای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان ۳۱ نامزد به رقابت انتخاباتی پرداختند.

فرماندار فراهان با اشاره به منتخبان شوراهای اسلامی شهر فرمهین گفت: از چهار هزار و ۸۳۲ تعرفه برگ رای در این شهرستان؛ مسعود سلیم آبادی فراهانی با هزار و ۳۲۵ رای امیر طبری فشکی با یک هزار و ۲۱۴رای، معصومه طبری فشکی با هزار و ۱۲۶ رای، مهدی محمدپور با هزار و ۴۵ رای و علی دستجانی فراهانی با هزار و پنج رای بیشترین آرا را کسب کردند.

وی افزود: در شهر خنجین نیز از مجموع یک هزار و ۸۱۸ رای وارده به صندوق، محمد بیژنی حمد با ۸۴۲ رای، علی اکبرآقامحمدی با ۸۳۸ رای، حسن شهبازی با ۷۰۱ رای، علی شهبازی با ۶۳۵ رای و ابراهیم عباسی با ۵۹۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر برگزیده شدند.

معمارنیا در خصوص اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تلخاب اظهارکرد: از مجموع ۷۱۸ رای وارده به صندوق، احمد تلخابی با ۳۶۵رای، معصومه یوسفی فشکی با ۳۱۹ رای، جواد تلخابی با ۲۹۳ رای، عباس تلخابی با ۲۵۶ رای، رضا تلخابی با ۱۹۱ رای و حسین تلخابی با ۱۷۹ رای بر کرسی های پارلمان شهری تکیه زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =