آمریکا پرچم‌دار نقض حقوق بشر است

آمریکایی‌ها از زمان مرگ جورج فلوید تا هم اکنون در هر ۲۴ ساعت یک سپاهپوست را کشتند و باز هم خودشان را مدعی حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.

به گزارش فراهان خبر؛ آمریکایی ها پس از جنگ جهانی دوم برای تسلط بر ملت ها سازمان ملل را ایجاد کردند و در دل سازمان ملل، نهادهای مختلفی برای فشار بر ملت ها پایه گذاری کردند.

مکانیسم تجاوز به ملت ها پس از جنگ جهانی دوم؛ حقوق بشر، لیبرال، دموکراسی و جامعه مدنی شد و با این چهار ابزار ملت ها را متهم به نقض آن می کردند و با شعار حقوق بشر سعی در اغنای دروغین افکار جهان برای تجاوز به کشورها به وجود بیاورند.

تاریخچه حقوق بشر آمریکاهای سیاه است و به علت کم کاری اندیشمندان ضد غرب و رسانه این جنایات آمریکا برای ملت های جهان به تصویر کشیده نشده است.

با ورود اندولوس پاپکسون به آمریکا ۱۱۲ میلیون سرخپوست را با ۹۰ نوع حمله میکروبی و سلاح های جنگی به قتل رساندند و الان پس از ۲۵۰ سال، کمتر از ۲۰۰ هزار نفر سرخپوست در آمریکا هستند.

در کانادا یکی از استعمارات آمریکا برای پاکسازی نژادی بسیاری از دانش آموزان بی‌گناه را در مدارس از بین بردند.

آمریکایی‌ها با جنگ نرم و قدرت رسانه‌ای همه این کشتارها را با نقض حقوق بشر پوشش می‌دهند.

فرقه دیویدیان همه را در معبد آتش زدند، از ۳۳۰ میلیون نفر جمعیت آمریکا که ۲۵ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد، ۲۵ درصد جمعیت این کشور در زندان به سر می برند و حدود ۲ و نیم میلیون نفر زندانی دارند و مخف ترین زندان های دنیا در آمریکا است.

آمریکا پس از جنگ جهانی دوم؛ ۴۰ جنگ برون مرزی دارد، در گواتمالا بیش از ۲۰۰ هزارنفر، در اسالوادور ۵ هزار نفر، در ژاپن ۲۲۰ هزار نفر را کشتند و بیش از یک چهارم تاسیسات اتمی جهان با بیست هزار بم اتمی در اختیار آمریکا است.

در تاریخ نداریم که آمریکایی ها وارد یک کشور شده باشند و برای آن کشور امنیت و آرامش و ثبات و حقوق بشر برده باشند.

آمریکایی ها در سوریه یک میلیون و صد نفر را کشتند در عراق و افغانستان هم انسان ها را به قتل رساندند. وی گفت: کارتر یکی از اندیشمندان آمریکایی بیان می کند که ۹۰ درصد تاریخ آمریکا درگیر جنگ و تجاوز به کشورهای دیگر بوده است.

آمریکا تمام رهبران انقلابی که با آنها مخالف بوده است را در کشورهای دیگر با بیوتروریسم از بین برده است.

آمریکا حامی حکومت های دیکتاتور در جهان بوده و حدود ۵۵ کودتای که در جهان شکل گرفته که بدون استثناء آمریکایی ها در آن نقش داشتند.

هیلاری کلینتون، وزیرخارجه سابق آمریکا در کتاب خود با عنوان «گزینه‌های دشوار» مطرح ساخته و اذعان کرده است که داعش در واقع ساخته دست آمریکا با هدف تقسیم خاورمیانه است.

تجاوز آمریکا به ملت ها کم نبوده است در اردون برای دفاع به ملک حسین، در ویتنام ۳ میلیون نفر در کامبوج هزاران نفر را کشتند، به آمبولا حمله کردند به پاناما و سومالی و عراق حمله کردند و ۲۰۰ هزار نفر در فیلیپین کشتند.

دیدار جانسون، خلبان آمریکایی برای کشتار انسان‌ها ۳۷ مدال دریافت کرده است، آنها در بوسنی هرزگوین بر سر تعیین جنسیت جنین مادران باردار مسلمان شرط بندی می کردند و جنین را با نیزه از شکم مادر بیرون می آوردند.

۴۰۰ مرد سیاپوست با آزمایش پنی سیلین در زندان به سفلیس مبتلا کردند و ۳۳۰ از آن‌ها مردند. آمریکایی‌ها اورانیوم ضعیف شده در عراق استفاده کردند و بچه‌های که در فلوجه متولد می‌شوند، ناقص هستند.

بالاترین آمار زنان افسرده جهان متعلق به آمریکا و ۷۰ درصد زنان در آمریکا مورد تجاوز قرارگرفته‌اند. آمریکا ادعای آزادی بیان دارند اما رسانه‌ای که برخلاف منافع آنها باشد، تعطیل کردند.

۱۴ درصد زنان در آمریکا سپاهپوست هستند و ۵۲ درصد زنان زندانی سپاهپوست هستند، این ها همه بیانگر جنایت آمریکا است و ۶۶ درصد اموال عراق غارت کردند و دانشمندان آنها را ترور کردند.

امروز رئیس جمهور در لنز رسانه های جهان بیان می کند که سوریه را اشغال کردیم و نفت آن را می بریم و این معنای لیبرالیسم و دموکراسی آمریکایی است.

حاج قاسم در شهر حلب، منزل یکی از ساکنان را به عنوان مقر انتخاب می کنند، سردار سلیمانی تلاش می کند تا صاحب منزل را پیدا کند و حلالیت بطلبد و هزینه هایش را بدهد، این نگاه سربازان مکتب توحید است.

آمریکایی ها از زمان مرگ جورج فلوید تا هم اکنون در هر ۲۴ ساعت یک سپاهپوست را کشتند و باز هم خودشان را مدعی حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.

جواد یاری

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =