زمان‌شناسی و ایثارگری ملت تمام نقشه‌های دشمن را برملا کرده است

نظری گفت: مردم ما در طول انقلاب اسلامی، مشکلات را به جان خریده‌اند و امام(ره) و رهبری را تنها نگذاشتند، حضور آگاهانه مردم، زمان‌شناسی و ایثارگری ملت تمام نقشه‌های دشمن را برملا کرده است.

 به گزارش فراهان خبر، مراسم گرامیداشت حماسه نه دی در مسجد جامع فرمهین با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در طول تاریخ تنها انقلابی که تداوم داشته است، انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام راحل برخی تصور می‌کردند که نهضت به بن‌بست رسیده اما این نهضت ادامه پیدا کرد اظهار کرد: دشمنان از نهضت خمینی(ره) واهمه دارند و می‌ترسند که این نهضت جهانی شود.

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل دشمن با ایران مسئله هسته‌ای نیست، دشمن از اقتدار ایران هراس دارد و ایران نشان داده که بدون رابطه با غرب می‌تواند قدرت اول منطقه باشد.

وی با اشاره به دیپلماسی لبخند در مذاکرات در دولت قبل افزود: کوتاه آمدن در مقابل غرب و لبخند به دشمن سبب جسور شدن دشمن شد درحالی‌که تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا، مقاومت است تا از این گردنه دشوار عبور کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در طول انقلاب اسلامی، مشکلات را به جان خریده‌اند و امام(ره) و رهبری را تنها نگذاشتند، حضور آگاهانه مردم، زمان‌شناسی و ایثارگری ملت تمام نقشه‌های دشمن را برملا کرده است.

وی افزود: تهاجم نظامی و فرهنگی و تحریم‌ها از سوی دشمن برای دور کردن مردم از خط نظام و انقلاب است.

نظری اظهار کرد: در سال ۸۸ دشمن با یارگیری از دشمنان داخلی و اردوکشی خیابانی به بهانه تقلب در انتخابات به جان و مال مردم خسارت زد تا به آبروی نظام خدشه وارد کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با آگاهی و بصیرت مردم و وحدت ملت، توطئه دشمن و بساط فتنه ۸۸ جمع شد ولی فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد و همه این فتنه‌ها فقط با بصیرت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =