دستگیری سارق خودرو و باطری های خودرو با ۳ فقره سرقت در فراهان

فرمانده انتظامی فراهان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو و باطری خودروهای شهروندان و اعترافش به ۳ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فراهان در پی وقوع چند فقره سرقت باطری های خودرو در سطح این شهرستان که نارضایتی شهروندان را در پی داشت، موضوع دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی محل های وقوع جرم و جمع آوری مدارک و مستندات لازم در نهایت با اقدام علمی خود موفق شدند هویت فردی که در این سرقت ها دست داشت را مورد شناسایی قرار دهند.

معیریان اظهارکرد: با ردیابی های هوشمند ، سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرفرمهین با انجام یک عملیات ضربتی، موفق به دستگیری سارق مورد نظر در هنگام تردد با یک دستگاه خودروی خارجی در یکی از خیابان های این شهرستان در حالی که پلاکهای خودرو را مخدوش نموده بود، کردند.

فرمانده انتظامی فراهان گفت: طی بررسی های بعمل آمده خودروی فوق را از استانهای همجوار سرقت نموده است و در بازرسی از وی تعداد ۳ عدد باتری خودرو و مقادیر زیادی قطعات خودرو از وی کشف و ضبط گردید و با پیگیری اموال مکشوفه تحویل مالکین شد.

وی با اشاره به اعتراف این سارق به ۳ فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان فراهان افزود: با شناسایی خریدار باطری های سرقت شده، تمامی اموال سرقتی کشف و با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داده شد.

معیریان ضمن قدردانی از اقدام بهنگام ماموران تلاشگر پلیس فراهان در دستگیری سارق مورد نظر خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه های قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =