فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد/ حضور رئیس جمهور در میان مردم موجی از دلگرمی را بوجود آورده

نمایندگان استان مرکزی با تقدیر از حضور رئیس جمهور در میان مردم و شناخت دقیق مشکلات، این اقدام را باعث دلگرمی مردم و رفع مشکلات دانستند.

به گزارش فراهان خبر به نقل از دیار آفتاب؛ اسفند ماه سال گذشته با این روزها که یک سال از آن زمان می گذرد تفاوت هایی دارد. به لطف واکسیناسیون گسترده، کرونا تلفات بسیار کمتری از هموطنان می گیرد. همچنین در آستانه سال نو شاهد صف های طولانی خرید اقلام اساسی – از جمله مرغ- نیستیم. دلار و طلا هم نوسانات لحظه ای و بسیار زیادی ندارند و تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با خیال راحت تری اقدام به سرمایه گذاری می کنند. بنظر می رسد یکی از دلایل تمام اینها حضور میدانی رئیس جمهور در میان مردم است. حضوری که باعث شناخت دقیق تر مشکلات شده و دستوراتی را در پی دارد که در مجموع شرایط زندگی را برای عموم هموطنان بهتر می کند. این در حالی است که متاسفانه رئیس جمهور دولت دوازدهم با شروع کرونا تقریبا به هیچ جایی نرفت و تنها چند وقتی یکبار از طریق ارتباط تصویری سعی در کنترل شرایط کشور داشت.

سلیمی:
روحانی ماشین اقتصاد کشور را به انتهای دره فرستاد/ رئیسی مرد میدان تلاش است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص تفاوت دولت سیزدهم با دولت تدبیر و امید گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در این هشت سال نه تنها ماشین اقتصاد کشور را به انتهای دره فرستاد بلکه چهارچرخ آن را پنجر کرد.

وی با اشاره به حضور میدانی رئیسی در شهرهای مختلف کشور، گفت: حضور میدانی رئیسی نشان می دهد میان رؤسای جمهور قبلی و فعلی تفاوت است. آن رئیس جمهور کجا که ۲سال از خانه بیرون نیامد و این رئیس جمهور کجا که حتی به غسال های بهشت زهرا هم سر زد.

سلیمی افزود: صحبت رو در رو و بدون پرده جوان روستایی با رئیس جمهور فعلی کجا، نظرسنجی از پشت شیشه ماشین و بازدید خودرویی از کارخانه ها توسط رئیس جمهور قبلی کجا! کشور با دست فرمان رئیس جمهور روحانی به جایی رسیده که برای ترمیم ویرانی های آن فرصت بسیاری نیاز است. برای نمونه حجم تخریب های اقتصادی هشت سال گذشته توسط دولت یازدهم و دوازدهم بیشتر از حجم ویرانه های هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی تاکید کرد: مسئولین نباید پشت درهای بسته بنشینند و فقط برای نمایش دست به اقدامات بیهوده از جمله افتتاح چند باره یک پروژه، سفرهای بی نتیجه و … بزنند.

سلیمی با بیان اینکه سفر آقای رئیسی به شهرهای مختلف باعث ایجاد بارقه های امیدی در دل مردم شده است، خاطرنشان کرد: این سفرها نشان می دهد که رئیس جمهور دولت سیزدهم کمر همت خود برای انجام کار و تلاش را بسته و رئیس جمهوری خانه نشین نیست و همانند شهید سلیمانی که مرد میدان بود، او هم مرد میدان تلاش است.

آصفری:

حضور رئیس جمهور در میان مردم موجی از دلگرمی را بوجود آورده

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: حضور رئیس جمهور در مناطق محروم و جمعه های بدون تعطیلی امید را در دل های مردم زنده کرده و موجی از دلگرمی را در سطح جامعه به وجود آورده که قابل تقدیر است.

وی افزود: حضور رئیس جمهور در مناطق محروم و جمعه های بدون تعطیلی امید را در دل های مردم زنده کرده و موجی از دلگرمی را در سطح جامعه به وجود آورده که قابل تقدیر است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار کرد: شرایط امروز کشور با پشت میز نشستن مدیران مشکلات را حل نخواهد کرد و مدیران نباید در اتاق هایشان بنشینند تا مردم به آنها مراجعه کنند بلکه باید در بین مردم حضور پیدا کنند و دغدغه های آنها را از نزدیک بشنوند چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی که ولی نعمت آن مردم هستند باید رکن مردم محوری در آن روز به روز تقویت شود.

آصفری خاطرنشان کرد: الگوگیری از رفتار رئیس جمهور برای همه مسئولین کشور یک ضرورت مهم است چرا که مهمترین راهکار حل مشکلات مردم، مردم باوری و مشارکت مردم در کارها است و مسئولین باید همواره خود را در کنار مردم ببینند. روحیه جهادی و اعتقاد به توانایی مردم و مردم باوری باید سرلوحه رفتار مدیران باشد و این می تواند روحیه امید را در بین مردم ایجاد کند و مشارکت مردم برای حل مشکلات را رقم بزند و قطعا یاس و نا امیدی را از میان مردم و جامعه دور می کند.

بیاتی:

حضور رئیس جمهور در میان مردم کار شایسته ای است

بیاتی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم در گفتگو با دیار آفتاب، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: یکی از شاخص های مهم مدیریتی در تمامی دستگاه ها، حضور مدیران در بین عموم مردم است و اینکه شاهدیم رئیس جمهور دولت سیزدهم در سفرهای استانی به میان مردم رفته و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شود کار شایسته و درستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =