غرب‌گرایان در حادثه حرم رضوی با رسانه‌های بیگانه همراه شدند

یاری با اشاره به اینکه جریان غرب‌گرا و اصلاح‌طلبان مواضع غرب را در کشور اجرا می‌کنند، گفت: در حادثه حرم رضوی جریان اصلاح‌طلبان با رسانه‌های بیگانه همراه شدند تا با هجمه‌های رسانه‌ای و با چاشنی تفرقه‌افکنی، بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

جواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فراهان خبر گفت: با شکست سنگین آمریکا در افغانستان، اصلاح‌طلبان با تلاشی مضاعف در پازل از پیش تعیین شده به دنبال قرار دادن ملت ایران در مقابل افغانستان و طالبان بودند که ناکام ماندند.

وی با اینکه جریان غرب‌گرا و اصلاح‌طلبان مواضع غرب را اجرا می‌کنند، افزود: جریان غرب‌گرا و اصلاح‌طلبان با تشویق مردم علیه طالبان و به بهانه دفاع از مردم افغانستان، بلندگوی آمریکا شدند و هدفشان ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی و رقم زدن پروژه ملت سازی و دولت سازی بود.

یاری اظهارکرد: جریان اصلاح طلب با صرف هزینه های گزاف موفق نشدند و عامل شکست این پروژه را ایران می دانند، اصلاح طلبان برای جبران این شکست و ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی و اختلاف بین جهان اسلام از تروریست های تکفیری حادثه حرم رضوی حمایت می کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: در حادثه مشهد نیز جریان اصلاح طلبان با رسانه های بیگانه همراه شدند تا با هجمه های رسانه ای و با چاشنی تفرقه‌افکنی، بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و در تمام فتنه ها بدون استثناء نقش کلیدی داشتند و با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، مردم را دچار اختلاف کنند.

یاری اظهارکرد: در فتنه ها و حوادث سال های گذشته نیز این جریان سیاسی آب در آسیاب دشمن ریختند و در تمام فتنه ها بدون استثناء نقش کلیدی داشتند و با سیاست “تفرقه بیانداز و حکومت کن” دست به چنین اقداماتی می زنند.

وی گفت: دشمن با جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها می‌خواهد شایعه‌پراکنی کرده تا به پیروزی برسد اما آنها کور خوانده‌اند و این اقدامات جز اینکه اراده مردم را قوی تر و در ادامه راه شهدا قرار دهد، اثر دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =