تولید با رویکرد دانش‌بنیان راهکار حل مشکلات کشور است/ دولت راه‌اندازی ستادهای جذب سرمایه‌گذار را در دستور کار بگذارد

بیاتی با اشاره به اینکه یکی از الزامات تحقق شعار سال راه‌اندازی ستادهای جذب سرمایه‌گذار است،گفت: دولت باید به آن توجه ویژه داشته باشد و تسهیل در سرمایه‌گذاری در کشور یک ضرورت مهم است که همه بخش‌های دولتی باید به آن توجه ویژه داشته باشند

 به گزارش فراهان خبر؛ ولی‌الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اهمیت شعار سال و راهکارهای تحقق آن گفت:نام‌گذاری امسال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی که مقام معظم رهبری هوشمندانه و حکیمانه آن را اعلام کردند در واقع شعار نیست بلکه یک فرمان مهم است که همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای تحقق این فرمان پای‌کار بیاید و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه بخش‌های کشور در خصوص تحقق فرمان مقام معظم رهبری مسئول هستند، افزود: تولید با رویکرد دانش‌بنیان که دستاورد آن اشتغال آفرینی باشد راهکار حل مشکلات کشور است و به عنوان نسخه نجات‌بخش کشور می‌تواند معجزه آفرین باشد و لذا نیاز به عزم و اراده همه‌جانبه دارد که باید جدی گرفته شود.

بیاتی بیان کرد: رویکرد دانش‌بنیان که به تولید و اشتغال آفرینی اضافه‌شده در واقع یک وزنه به تولید در کشور اضافه کرده و به مسئله تولید مبنای علمی داده و مقام معظم رهبری با تدبیر صحیح به این نکته تأکید کردند که تولید ما مرغوبیت های لازم و کیفیت های شاخص را داشته باشد که بتواند به دستاوردها و نتایج موثری دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی باید در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برنامه ریزی صحیحی و دقیقی انجام دهند و با مشارکت و پای کار آوردن عزم و اراده ملی این فرمان مهم را انجام دهند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس با اشاره به اینکه یکی از الزامات تحقق شعار سال راه اندازی ستادهای جذب سرمایه گذار است، گفت: دولت باید به آن توجه ویژه داشته باشد و تسهیل در سرمایه گذاری در کشور یک ضرورت مهم است که همه بخش های دولتی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: پای کار آوردن مراکز دانش بنیان و تقویت فرهنگ دانش بنیان در امر تولید یک ضرورت مهم دیگر است که دولت با تدابیر لازم و مجلس نیز با حمایت از تصمیمات دولت باید به آن توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس خاطر نشان کرد: خوشبختانه در شهرستان تفرش ظرفیت دانشگاهی بسیار خوبی برای کمک به تحقق شعار سال از بعد علمی وجود دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =