هدف نهایی از اسلام ستیزی در اروپا، جایگزین کردن اسلام تکفیری بجای اسلام اصیل است/ مسلمانان هوشیار باشند در دام این جنگ صلیبی فرهنگی نیفتند

به گزارش فراهان خبر؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب در خصوص اهانت به قرآن در سوئد، گفت: موجی از مقدس ستیزی در اروپا به راه افتاده که متاسفانه مورد حمایت برخی از سیاستمداران کشورهای اروپایی است. باید بدانند که این اقدام معاندانه حتما دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

وی افزود: متاسفانه چنین اقدامات هتاکانه ای با نام آزادی بیان هم صورت می گیرد. باید به آنها گفت چرا با ادعای آزادی بیان خطوط قرمز بسیاری در اروپا وجود دارد؟چرا زمانی که از هولوکاست انتقاد می شود، بر نمی تابید. چرا در برخی کشورهای اروپایی با حجاب مقابله می شود. این قبیل تناقضات رفتاری نشان از عدم وجود آزادی بیان در اروپاست.

سلیمی اظهار داشت: توهین به مقدسات مسلمانان از جمله هتاکی به قرآن نشان از اوج پستی و واپسگرایی دارد ولی باز هم هرازگاهی شاهد چنین اقدامات بی شرمانه ای هستیم. دلیل آن هم این است که می خواهند به مرور حساسیت مسلمانان نسبت به این قبیل اقدامات را کاهش دهند تا برای مقابله با اسلام و قرآن کار راحت تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف اساسی چنین اقداماتی نشان دادن اسلام انحرافی به جای اسلام اصیل است، تصریح کرد: از طرف دیگر هم به دنبال تحریک گروه های تکفیری هستند تا علاوه بر نشان دادن چهره اسلام از طریق اقدامات تکفیری ها، اسلام واقعی را در محاق فرو برده و بتوان با ایجاد اختلاف و انشقاق میان مسلمانان، آنها را به جان هم انداخته و با مقدس زدایی هم اعتقادات مردم را سست کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، جنگ صلیبی فرهنگی در اروپا اتفاق افتاده و باید مسلمانان به هوش باشند تا در دام و زمین مین گذاری شده فرهنگی که توسط اسلام ستیزان طراحی شده نیفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =