صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری محصولات پتروشیمی/ افزایش ۳۰درصدی فروش در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: فروش محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۰به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن بیش از ۳۰ درصد رشد داشت.

به گزارش فراهان خبر به نقل از دیار آفتاب؛ ابراهیم ولدخانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: فروش محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۰ به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن بیش از ۳۰ درصد رشد داشت. میزان ارزآوری این شرکت نیز در سال ۱۴۰۰ با رشد قابل توجهی نسبت به ۱۳۹۹، به ۳۰۰ میلیون دلار رسید. 

وی افزود: شرکت پتروشیمی شازند علاوه بر تامین بیش از پنج هزار واحد تولیدی در کشور نسبت به صادرات نیز نگاه ویژه ای دارد به طوری که محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۰ به ۴۲ کشور صادر شد و بازار کشورهای آسیای میانه به نوعی تحت پوشش کامل این شرکت است. 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اظهار داشت: این شرکت در ۲ سال گذشته با تولیدات انواع محصولات پزشکی از قبیل گان، ماسک و گریدهای سرم و سرنگ گام بلندی در مهار ویروس کرونا در کشور برداشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند عنوان کرد: تنوع و تولید محصولات با ارزش افزوده و اجرای طرح های مختلف از جمله برنامه های هدفگذاری شده این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 2 =