همایش کاراته کاران سبک کیوکوشین درفراهان

به مناسبت هفته سلامت همایش کاراته کاران سبک کیوکوشین شهرستان فراهان با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از باشگاه های سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش فراهان خبر؛ به مناسبت هفته سلامت همایش کاراته کاران سبک کیوکوشین شهرستان فراهان با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از باشگاه های سطح شهرستان و با حضور مسئولان شهرستانی و علاقه‌مندان این رشته ورزشی به میزبانی شهرفرمهین برگزار شد.

ابتدا کاراته‌کاران و مسئولان بر سر مزار پاک شهدای گمنام این شهر حضور یافتند و با آرمان‌های والای انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

سپس شرکت کنندگان مسیر گلزار شهدا تا سالن ورزشی را پیاده روی کردند و پس از سخنرانی فرماندار، از طرح باشگاه کاراته شهید ابراهیم هادی این شهرستان رونمایی شد.

این مراسم تا عصر روز جمعه با تمرینات مشترک و برنامه های فرهنگی و ورزشی توسط ورزشکاران رشته کاراته ادامه یافت.

آقازیارتی، فرماندار شهرستان فراهان در حاشیه برگزاری این همایش گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «تهذیب، تحصیل و ورزش» سه خواسته از جوانان عزیز شهرستان است.

وی افزود: در جامعه کنونی تهاجم فرهنگی بی رحمانه جوانان ما را با روش های متفاوت از ما می گیرد که یکی از شیوه های مهم در مقابله با این خطرات فرهنگی ، ورزش است.

فرماندار فراهان بیان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته و وجود استعدادها ، ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی شهرستان ، متاسفانه امکانات و زیر ساخت ها متناسب با اینها وجود نداشته و امکانات ورزشی در شان ورزشکاران پر افتخار این شهرستان نیست.

وی با تاکید بر اینکه کمبود امکانات ورزشی از دغدغه ها و مطالبات مهم مردم و جوانان شهرستان فراهان است، ابراز امیدواری کرد که با جدیت این مهم پیگیری می شود و ضروری است مسئولین مربوطه نسبت به تامین نیازهای حداقلی اقدام کنند.

آقازیارتی خواستار پیگیری مسائل ورزش شهرستان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در  زمینه ورزش وجوانان شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =