” محمدحسن داودآبادی” به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فراهان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، طی حکمی، "محمد حسن داودآبادی" را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فراهان منصوب کرد.

به گزارش فراهان خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، طی حکمی، “محمد حسن داودآبادی” را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فراهان منصوب کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، در حکم انتصاب ” احمدرضا نوازنی” مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی آمده است:

باسمه تعالی

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای محمد حسن داودآبادی

سلام علیکم

با احترام؛ نظر به تعهد و تجارب ارزشمند حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فراهان”منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و وصایای گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و گام برداشتن در راستای تحقق سیاست های رئیس جمهور محترم با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بهره گیری از نظرات ارزشمند و صادقانه فرهنگیان فرهیخته و صاحب نظر در جهت ارتقاء فعالیت های آن شهرستان کوشا باشید.

در این راستا رعایت اصول((عدالت محوری))، ((روحیه انقلابی))، ((مردم داری))، ((پاکدستی))، ((فسادستیزی)) و ((قانون مداری)) دولت مردمی الزامی است.

از خداوند سبحان موفقیت روز افزون شما را در این مسئولیت خطیر و استمرار خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم. 

احمدرضا نوازنی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =