باند سارقان سیم برق در دام پلیس فراهان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان فراهان باند 3 نفره سارقان سیم برق با ۷ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ حسنی، فرمانده انتظامی فراهان از شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارق حرفه‌ای و کشف ۷ فقره سرقت از آنان در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

حسنی اظهارکرد: پس از تقویت گشت‌های انتظامی و انجام تحقیقات فراگیر پلیسی، سرانجام ۳ سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی شهرستان فراهان، تمامی آنان در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فراهان با اشاره به کشف تعدادی از کابل‌های سرقتی و دیگر ابزار آلات انجام سرقت، در بازرسی مأموران از مخیگاه سارقان گفت: این سارقان در بازجویی فنی کارگاهان پلیس فراهان در نهایت به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق مختلف این شهرستان اعتراف کردند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =