شهداء ادامه دهنده رسالت انبیای الهی هستند

قاضی زاده هاشمی اظهارکرد: نجات مستضعفان و ایستادگی در برابر سلطه جویان از ماموریت های انبیاء بوده و شهدا هم همین رسالت را به خوبی انجام دادند.

به گزارش فراهان خبر؛ سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه پنجشنبه در دومین اجلاسیه سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان فراهان گفت: شهادت یک انتخاب برای رسیدن به قله نورانی است و برای رسیدن به این قله باید به دامن قله توجه کرد و مسیر شهید پروری را پیمود.

وی افزود: زیرک ترین فرد در عالم کسی است که ابدیت خود را قطعی کند و این فیض با شهادت حاصل می شود.

قاضی زاده هاشمی اظهارکرد: نجات مستضعفان و ایستادگی در برابر سلطه جویان از ماموریت های انبیاء بوده و شهدا هم همین رسالت را به خوبی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا حجت بالغه هستند و برگزاری یادواره شهدا مرور سیره شهدا است اظهارکرد: یادواره شهدا ذکر راه و مسیر شهدا برای نسل جوان است و باید از این گنجینه‌های مقدس نهایت بهره را برد.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اسامی شهدا مقدس هستند اما ارزش آن ها به مسیری که پیمودند و به این مقام متعالی رسیدند.

فرهنگ مدیریتی دفاع مقدس باید احیاء شود

ابوالقاسم آقازیارتی، فرماندار فراهان در دومین اجلاسیه سردواران و ۴۰۰ شهید شهرستان فراهان گفت: امروز پس از ۴۲ سال از دفاع مقدس همچنان یاد و خاطر شهدا زنده است.

وی افزود: شهرستان فراهان زادگاه مشاهیر و بزرگان است، شهرستان فراهان ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امروز مزار ۱۶۰ شهید در شهرستان، مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان است.

وی افزود: بیش از هزار نفر از جوانان این شهرستان در جنگ تحمیلی مردانه در برابر دشمن بعثی ایستادند و روستای غیاث آباد فراهان با ۳۸ شهید همچون ستاره ای در بین روستاهای فراهان می درخشد.

آقازیارتی اظهارکرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت است.

فرماندار فراهان گفت: امروز تبیین فرهنگ جهاد و شهادت بیش از قبل در بین جوانان باید نهادینه شود و فرهنگ مدیریتی دفاع مقدس باید احیاء شود و با الگو گیری از تجارب دفاع مقدس، بار دیگر می‌توان موفقیت‌های گذشته را تکرار کرد.

وی با اشاره حوادث اخیر اظهارکرد: عده ای منافق، آشوب طلب، حزب دموکرات و کومله به بهانه فوت مهسا امینی هتک حرمت کردند و موجب سلب آسایش شدند.

آقازیارتی اظهارکرد: این انقلاب شرایط سختی را تجربه کرده و با این بلوا و آشوب راه به جایی نمی برند، مردم ایران تا پای جان برای این نظام ایستاده اند.

فرماندار فراهان گفت: هدف دشمن از این اغتشاشات برای حاشیه کشیدن سفر رئیس جمهور در سازمان ملل و حماسه اربعین بود.

وی افزود: اما ملت بصیر ایران با حضور در اجتماع امت محمد رسول الله اعلام کردند که صف آن ها از اغتشاش گران جدا است و پای این نظام و آرمان ها ایستاده اند.

آقازیارتی اظهارکرد: دلقک صدا و سیما و فوتبالیستی که از این نظام به جایی رسیده با دشمنان همصدا شده است و جوانان را تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند.

فرماندار فراهان خاطرنشان کرد: اما مردمان بصیر و متدیّن ما در یک روز با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های شکوهمند در اقصی نقاط کشور، همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =