برخی نان از سفره انقلاب می خورند ولی نمک نشناسی می کنند/باید با عوامل بر هم زننده امنیت جامعه با جدیت برخورد شود

سبزی گفت: نباید با اغتشاشگر مماشات کرد و باید با عوامل بر هم زننده امنیت جامعه با جدیت برخورد شود.

به گزارش فراهان خبر؛ محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ اظهار داشت: اعتراض یک حق شهروندی است اما این مقوله با اغتشاش متفاوت است کما اینکه در اتفاقات اخیر بحث اعتراض مطرح نبود هرچند با این بهانه آغاز شد اما اصل دین و نظام هدف قرار داشت.

وی افزود: در همه کشورهای دنیا با اغتشاش به‌شدت برخورد می‌شود حتی اگر رئیس‌جمهور یک کشور باشد که خود آمریکایی‌ها هم اینستاگرام ترامپ را می‌بندند.

این نماینده مردم با بیان اینکه در هیچ اعتراضی و در هیچ کجای دنیا پلیس و آمبولانس را آتش نمی‌زنند تصریح کرد: باید در قوانین و عوامل بازدارنده‌ای داشته باشیم که هزینه اغتشاش برای عوامل آن بالا باشد چراکه متأسفانه الآن این خلأ قانونی وجود دارد و اغتشاش‌گران هزینه‌ای نمی‌دهند و حتی اگر اتوبوس را آتش می‌زنند و به اموال عمومی خسارت وارد می‌کنند چندی بعدی آزادانه در جامعه حضور پیدا می‌کنند.

سبزی اذعان داشت: در ترکیه پس از یک کودتای نافرجام ۵۰ هزار نفر را از منصب دولتی عزل کردند اما اینجا برخی از دولت حقوق می‌گیرند و افرادی همچون سلبریتی ها، برخی مسئولین و آقازاده‌ها از بیت‌المال برای خودشان برج‌هایی ساخته‌اند اما در مواقعی همچون اتفاقات اخیر نه‌تنها جامعه را به آرامش دعوت نمی‌کنند بلکه محرک اغتشاشات هم هستند.

وی افزود: کسانی نان از سفره جمهوری اسلامی می‌خورند اما نمک‌نشناسی می‌کنند مثل آقای مهران مدیری که ۳۰ میلیارد تومان از بیت‌المال دریافت کرده اما اغتشاش‌گران را تحریک می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تأکید کرد: نباید با اغتشاشگر مماشات کرد و باید با عوامل بر هم زننده امنیت جامعه با جدیت برخورد شود.

این نماینده مردم گفت: نظام جمهوری اسلامی که روزبه‌روز در دنیا فعالانه روبه‌جلو حرکت می‌کند و یک الگوست مطمئناً با حرکات عده‌ای آشوبگر و این آتش‌بازی‌ها آسیبی نخواهد دید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =