اعمال تحریم های جدید بزرگترین خیانت آمریکائی ها به ملت ایران است/ باید با اتکا به توانمندی های داخلی ایران قوی را محقق کنیم

آصفری گفت: تا زمانی که کشور را در برابر تحریم های دشمنان مقاوم نکنیم و خودکفایی و استقلال را در همه ابعاد محقق نکنیم شاهد رفتارهای دوگانه از سوی غربی ها خواهیم بود و لذا باید ایران قوی با شتاب بیشتری دنبال شود.

به گزارش فراهان خبر؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: چرا سلبریتی هایی که ادعای دلسوزی ایران و مردم کشور را دارند در خصوص اقدامات و رفتارهایی که آمریکایی ها بر علیه مردم با اعمال تحریم های ناجوان مردانه انجام می دهند موضع نمی گیرند؟ و متأسفانه در سکوت کامل هستند در حالی که کمترین توقع خاموش نبودن آنها است.

وی افزود: متأسفانه سلبریتی هایی که تا دیروز به بهانه فوت یک خانم جوان صدایشان گوش فلک را کر می کرد امروز در برابر تحریم های ناجوانمردانه سکوت کرده اند و این نشان از این دارد تنها به دنبال منافع خود هستند تا بتوانند از این شرایط مجوزهای پناهندگی دریافت کنند.

آصفری بیان کرد: برخی سلبریتی ها به نام مردم بزرگترین خیانت را علیه مردم انجام می دهند و باید آنها نسبت به این رفتارهای دوگانه پاسخگو باشند و البته ملت ایران هوشیار و آگاه است و فریب نیرنگ آنها را نیم خورند.

وی ادامه داد: بار دیگر در طی روزهای اخیر شاهد اعمال تحریم های ناجوان مردانه جدید آمریکا علیه ملت ایران بودیم و این نشان از این دارد غربی های قابل اعتماد نیستند و نمی شود روی حرف آنها حساب کرد چراکه اینها در مقاطع مختلف ایران اسلامی را تحریم می کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اضافه کرد: در شرایطی که مذاکرات در حال انجام است اعمال تحریم های ناجوان مردانه بزرگترین خیانت آمریکائی ها به ملت ایران است و البته مردم در طی ۴۳ ساله گذشته دشمنان خود را به خوبی شناخته اند و زیر بار فشار آنها تسلیم نخواهند شد.

وی با بیان اینکه رفتارهای دوگانه آمریکائی ها این را ثابت می کند که ما باید روی توان خودمان بایستیم،گفت:برای تحقق ایران قوی همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم و دشمنان از ایران قوی و مستقل هراس زیادی دارند و برای مانع تراشی بهانه های مختلف را مطرح می کنند.

آصفری افزود: تا زمانی که کشور را در برابر تحریم های دشمنان مقاوم نکنیم و خودکفایی و استقلال را در همه ابعاد محقق نکنیم شاهد رفتارهای دوگانه از سوی غربی ها خواهیم بود و لذا باید ایران قوی با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی با تأکید بر اینکه خنثی و بی اثر کردن تحریم ها یکی از اولویت های مهم امروز است،گفت: باید با اتکا به توان داخلی خودمان ایران قوی را بسازیم و البته جوانان در این میدان نقش مهم و اثرگذاری دارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: کمترین توقع از مجامع بین المللی این است که نسبت به رفتارهای دوگانه آمریکائی ها و اروپایی ها واکنش نشان دهند و علیرغم اینکه ملت ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده اما هنوز نتوانسته از فواید آن بهره مند شود و مراجع و سازمان های بین المللی باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: ملت ایران همانگونه که به غربی ها و آمریکائی ها اعتماد ندارند و خوش بین نیستند منتظر آنها و در پشت دیوار برجام متوقف نخواهند شد و نمی توانند هم جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و هم ایران را تحریم کنند.

آصفری ادامه داد: اگر روال دوگانگی و عدم عمل به تعهدات توسط غربی ها ادامه دار باشد جمهوری اسلامی واکنش مناسب نشان خواهد داد و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که به ضرر آنها خواهد بود و قطعا برگشت به عقب برای مذاکرات امکان پذیر نخواهد بود و غربی ها باید به این موضوع توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است آمریکائی ها دست از سر بی تدبیری ها و رفتارهای دوگانه بردارند و به حق و حقوق ملت ایران پایبند باشند و نسبت به برداشتن تحریم های ظالمانه اقدام به موقع انجام دهند و رفتارهای آمریکائی ها خلاف حقوق بین الملل است و قطعا اگر اینگونه رفتارها ادامه پیدا کند تصمیمات جمهوری اسلامی در حوزه هسته ای تغییر پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =