دانش آموزان شهید شاهچراغ، شهید فهمیده های امروزهستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: دشمن تعدادی از دانش آموزان بیگناه را در شاهچراغ به شهادت رساند، دشمن بداند این مسیری که در پیش گرفته‌ است چیزی غیر از ناتوانی و عجز برایشان نخواهد داشت و نوجوانان ما برای رسیدن به گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی سرباز این انقلاب و ولایت هستند.

به گزارش فراهان خبر؛سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه ۱۵ خرداد فرمهین گفت: ایران اسلامی در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و جوانان دانش‌آموز همچون حسین فهمیده جان خود را نثار کردند.

وی افزود: امروز دشمن فهمیده تنها راه براندازی ایران جنگ نرم است با ولنگاری فرهنگی و کشف حجاب می‌خواهد جوانان ما را بی‌هویت کند.

نجفی اظهار کرد: جنگ جهانی چهارم که جنگ اعتقادات و باورها است، زمانی که دشمن در جنگ نظامی با ایران مأیوس شد لذا به یک جنگ نرم‌رو آورده است و به کمک غول‌های رسانه‌ای ارزش و اعتقادات ما که برای آن بیش از ۲۴۰ هزار شهید تقدیم کردیم، نشانه رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اظهار کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی سبب شده تا امروز دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت این نظام توطئه کنند و هرروز فتنه جدیدی را راه بیندازند.

وی افزود: دشمنان ما را در سطح کلان نمی‌توانند نقد کنند روی نقاط ضعف ما دست گذاشته‌اند و می‌خواهند دستاوردهای این کشور نادیده گرفته شود.

نجفی بابیان اینکه جنگ حق و باطل ادامه دارد، گفت: تحصیل وظیفه اصلی شما دانش آموزان است و با دو بال تعهد به باورهای دینی و تخصص موفقیت را برای کشور به ارمغان بیاورید، نوجوانان و جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ ما به‌مانند همان دوران انقلاب درصحنه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان بابیان اینکه دانش آموزان شهید حرم مطهر شاهچراغ، شهید فهمیده امروز هستند، خاطرنشان کرد: دشمن تعدادی از دانش آموزان را در شاهچراغ به شهادت رساند، دشمن بداند این مسیری که در پیش گرفته‌ است چیزی غیر از ناتوانی و عجز برایشان نخواهد داشت و نوجوانان ما در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی سرباز این انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =