مماشات با تروریست خیابانی با هیچ عقل و قانونی جور در نمی آید

نمایندگان مجلس خواستار پایان مماشات از سوی شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه با رفتارهای داعشی اغتشاشگران شدند.

به گزارش فراهان خبر به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس خواستار پایان مماشات از سوی شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه با رفتارهای داعشی اغتشاشگران شدند

میرمحمدی نماینده تفت و میبد: یک ماه از اغتشاش ها می گذرد و افراد آموزش دیده کف خیابان امنیت مردم را به بازی گرفته اند. مماشات معنا ندارد.

آزاد، عضو کمیسیون اصل نود: شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه اعلام کنند چه برنامه ای برای اجرای قانون علیه اغتشاشگران مسلح دارند.

نظری، نماینده خلخال: اعتراض با قمه و قداره؟ این عملا یک جنگ مسلحانه است که شورای عالی امنیت ملی باید درباره آن بی پرده عمل کند

سارا فلاحی نماینده ایلام: مماشات با تروریست خیابانی با هیچ عقل و قانونی جور در نمی آید. دستگاه قضایی و شعام به قانون عمل کند.

شریعتی نماینده بهشهر نکا و گلوگاه: مگر می شود کشور را متوقف به رفتارهای سخیف و تروریستی کرد؟ قانون مگر وظیفه دستگاه های قضایی و امنیتی را مشخص نکرده؟

نماینده نایین: شورای عالی امنیت ملی با سارقان جان و امنیت مردم مماشات نکند.

راستی نماینده شبستر: صدای مردم از نا امنی ها در آمده. نمی شود دستگاه های امنیتی بیش از این امنیت مردم را در تهدید تحمل کنند.

کوچکی نژاد نماینده رشت: شورای عالی امنیت و قوه قضاییه باید آشوبگران را به اشد مجازات برسانند.

میرمحمدی نماینده تفت و میبد: برخورد اصلی باید با صحنه گردانان آشوب باشد. 

میرزایی نماینده اصفهان: مگر می شود به نیروی انتظامی اجازه دفاع از خودش را نداد؟ کسانی که مامورین پلیس را سرزنش می کنند باید پاسخگو باشند.

میرتاج الدینی نماینده تبریز: شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه باید بدانند که با عوامل اصلی اغتشاشات که متصل به رژیم صهیونیستی و سرویسها هستند نمی شود مماشات کرد.

مبلغی نماینده کوهدشت: مگر می شود کسی که با رفتار و گفتار نظم و امنیت کشور و جان مردم را قربانی کرده رها کرد؟

حسن پور، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: از دستگاه های امنیتی برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی را مطالبه می کنیم.

پور ابراهیمی نماینده کرمان: شورای عالی امنیت در مقابل برانداز ها می خواهد مماشات کند؟ سکوت خواص خیانت است به جان و مال مردم.

عیسی زاده نماینده میاندوآب: مماشات با اغتشاش مسلحانه زیر پا گذاشتن حق و مطالبه مردم است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =