اعزام کاروان راهیان نور فراهان به مناطق عملیاتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: امروز کاروان راهیان نور دانش آموزی فراهان در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

به گزارش فراهان خبر، سرهنگ نعمت الله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در آیین اعزام راهیان نور ردانش آموزان فراهان گفت: دانش آموزانی که قدم در خاک معطر شهدا می گذارند بدانند که راهیان نور استمرار راه مسیر و آرمان شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا همواره مایه افتخار ما هستند، افزود: راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل جدید انقلاب با دفاع مقدس و رشادت ها رزمندگان اسلام است و این سفر معنوی، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌ های شهدا و تاسی از شهدا در مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن است.

نجفی با بیان اینکه یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس است، اظهارکرد: راهیان نور یکی از روش های موثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اظهارکرد: امروز کاروان راهیان نور دانش آموزی فراهان در قالب ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و در این اردوها از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، خین، شلمچه، محمودوند و شوش دانیال بازدید به عمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =