رسانه ها تقویت روحیه امید در مردم را دنبال کنند

اصحاب رسانه با انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را در جامعه بوجود آورند و تقویت روحیه در مردم را دنبال کنند.

به گزارش فراهان خبر؛ نشست مسئولان شهرستان فراهان با اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات برگزار شد.

ابوالقاسم آقازیارتی؛ فرماندار فراهان در دیدار با مسئولان روابط عمومی ها و اصحاب رسانه ادارات شهرستان فراهان با تاکید بر مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن گفت: کنترل فضای رسانه ایی در مقابل تهاجمات همه جانبه ی دشمنان، از وظایف روابط عمومی ها و اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به مدیریت درست فضای مجازی و رسانه ای افزود: اکنون با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، اینترنت و فضای رسانه در زندگی فردی جایگاه مهمی پیدا کرده است که عدم مدیریت و کنترل آن موجب آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری خواهد شد.

آقازیارتی اظهارکرد: دشمن با طراحی و برنامه ریزی های مختلف تهدیدات هدفمند رسانه ایی را در پیش گرفته است.

فرماندار فراهان با تاکید به جهاد تبیین در رسانه گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین، مسئولان روابط عمومی های ادارات و اصحاب رسانه باید اخباری منتشر کنند که سبب امیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه شود.

وی گفت: اصحاب رسانه با انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را در جامعه بوجود آورند.

وی به نقش مهم اصحاب رسانه در انتشار اخبار در جامعه اشاره کرد و بیان کرد: اصحاب رسانه با انتشار‌ عملکرد دولت باید نقاط قوت را در معرض نمایش گذاشته و کمک به بهبود نقاط ضعف کنند و از انتشار اخباری که سبب تضعیف روحیه جهادی می شود خودداری کنند.

فرماندار فراهان خاطرنشان کرد: در انتشار اخبار دقت و حساسیت لازم را باید به کار برد تا زمینه سواستفاده شبکه های معاند فراهم نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =