فتح خرمشهر باعث تغییر رویکرد دشمن متخاصم از هجومی به دفاعی شد

رزمنده دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر باعث تغییر رویکرد دشمن متخاصم از هجومی به دفاعی شد، امروز اگر غلطی از دشمنان ما سربزند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم؛ بزرگ‌ترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق را آماج بمباران موشک‌های ما قرار گرفت اما جرات نکردند که اقدامی انجام دهند.

محمودآبادی، رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با فراهان خبر؛ گفت: با آزادی خرمشهر، ابهت عراق در خرمشهر شکسته شد، سلاح ایمان در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شد و معجزه رخ داد.

محمودآبادی اظهار کرد: فتح خرمشهر برای همیشه دشمن را از تصرف ایران ناامید کرد، دنیای استکبار با دشمن بعثی برای تصرف ایران متحد شده بودند و برای تصرف سه روز ایران برنامه‌ریزی کرده بودند اما با ایستادگی و مقاومت رزمندگان ما دشمن شکست خورد.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: شکست دشمن در خرمشهر سبب شد تا دشمن در ادامه جنگ تحمیلی تمام امکانات و تجهیزات خود را پای‌کار بیاورد تا سقوط نکند.

وی بابیان اینکه خرمشهرها در پیش است، افزود: در حوزه دفاعی در زمان جنگ تحمیلی یک تانک و خودرو زرهی نداشتیم و رزمندگان با دست‌خالی تمام‌قد ایستادند، امروز هم به مدد ایستادگی و روحیه خودباوری جوانان این مرز و بوم در حوزه صنایع دفاعی و موشکی به پیشرفت قابل‌توجهی دست پیدا کردیم و دشمن قدرت جسارت به این مرز و بوم را ندارد.

محمودآبادی با اشاره به هزاران سیلی نظام جمهوری اسلامی به جریان استکبار، اظهار کرد: فتح خرمشهر باعث تغییر رویکرد دشمن متخاصم از هجومی به دفاعی شد، امروز اگر غلطی از دشمنان ما سربزند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم؛ بزرگ‌ترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق را آماج بمباران موشک‌های ما قرار گرفت اما جرت نکردند که اقدامی انجام دهند.

رزمنده دفاع مقدس گفت: نظام ما با ایمان به خدا با رهبری و پشتوانه مردم شکل گرفته است و همواره دشمن به دنبال توطئه برای نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، ما چالش‌های از جمله تجزیه‌طلبی، جنگ تحمیلی و تحریم، جنگ نرم، انقلاب مخملی و .‌‌.. را پشت سر گذاشته‌ایم، امروز هم دشمن دست روی نقطه حساس عفاف و حجاب گذاشته تا غیرت دینی ما رو از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ریشه را نشانه گرفته تا بانوان و مادران ما را از ارزش‌ها به دور کند و با بی‌هویتی مادران و زنان، بنیان خانواده را متزلزل کند و اصل دین را بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =