منافقین سفاک همیشه از ملت ایران اسلام سیلی خورده‌اند

رزمنده و جانباز فراهانی گفت: اگرچه منافقین سفاک همیشه از ملت انقلابی ایران اسلام سیلی خورده بودند ولی از طرفی به عنوان یک سازمان برای حفظ هویت و بقای خود و برای تأمین هزینه خودمی بایست به‌عنوان یک نوکر بی‌لیاقت در خدمت اربابان خود باشند.

 محمدرضا کرامت از رزمندگان و جانبازان شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: با شروع جنگ تحمیلی نیروهای منافقین همکاری همه جانبه با ارتش بعث داشتند.

وی افزود: وقتی که ارتش بعث در ۸ سال جنگ نابرابر در مقابله ایمان راسخ رزمندگان اسلام با رهبری حضرت امام(ره) شکست را پذیرفت در دنیا بعنوان یک ارتش منزوی شناخت شد و بار دیگر دست بسوی منافقین دراز کرد.

کرامت اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنایتکار به منظور براندازی انقلاب و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم با استفاده نیروهای منافقین با بمب گذاری و ترور شخصیت‌های سیاسی مذهبی و ترور بیش ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

رزمنده فراهانی با اشاره به جنایات منافقین در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران گفت: منافقین کوردل در اواخر جنگ چند عملیات را طراح کردند، از جمله عملیات چلچراغ در منطقه عمومی مهران «با شعار تهران تا مهران» که در این عملیات باتحمل شکست و تلفات مجبور به عقب نشینی شدند.

وی بیان کرد: اگرچه منافقین سفاک همیشه از ملت انقلابی ایران اسلام سیلی خورده بودند ولی از طرفی به عنوان یک سازمان برای حفظ هویت و بقای خود و برای تأمین هزینه خودمی بایست بعنوان یک نوکر بی‌لیاقت در خدمت اربابان خود باشند.

کرامت اظهار کرد: با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت بار دیگر دیوانه‌وار در سوم مردادماه ۱۳۶۷ عملیات فروغ جاویدان را با اهداف رسیدن به تهران شروع کردند، این عملیات از سه محور شروع شد که مهمترین محور آن قصرشیرین، پل ذهاب و اسلام‌آباد کرمانشاه بود.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: این عملیات همراه با جنایت‌های غیرانسانی همراه بود، منافقین به هیچ‌کس رحم نمی‌کردند، در بیمارستان اسلام‌آباد بیماران و مجروحین را به رگبار بستند و تعدادی از آنها را بی‌رحمانه آتش زدند و صدها جنایت دیگر کردند.

وی افزود: اما وعده خداوند بر این بود که ستون کشی نظامی آنها تا تنگه مرصاد باشد، در تنگه چهارزبر (تنگه مرصاد) رزمندگان اسلام ابتدا عملیات آنها را سد کردند، سپس تیپ ۷۱روح الله استان مرکزی با اجرای عملیات توسط چهارگردان پیاده از رزمندگان شجاع استان مرکزی، در چند نقطه عملیات کمین اجرا شد.

کرامت اظهار کرد: سرانجام ستون چند کیلومتری منافقین را مورد هدف قرار دادند، طوری که تمام مسیرهای فرار به روی آنها بسته شده بود.

رزمنده فراهانی گفت: در این عملیات سازمان نیروهای منافقین بصورت ۸۰ درصدمنهدم شد و تمام سلاح تجهیزات آنها ساقط و یا به غنیمت گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =