تولید ۲۵هزار تن گندم در سال گذشته سهم کشاورزان فراهان بوده است

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن گندم در استان خریداری شد که ۱۲۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ بود که ۲۵ هزار تن گندم در سال گذشته سهم کشاورزان فراهان بود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در گفتگو با فراهان خبر گفت: دولت سیزدهم تعطیلی ندارد و همه روزها و ساعات، کاری است.

وی افزود: سال گذشته هشت درصد بیشتر از مجموع بودجه ۶ سال گذشته و ۶ برابر بودجه سال ماقبل بودجه عمرانی به استان مرکزی تزریق شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

مخلص الائمه اظهارکرد: اگر قرار بود به روال گذشته ساخت طرح‌های عمرانی ادامه پیدا می‌کرد زمان بیشتری باید در انتظار افتتاح طرح‌ها، سپری می‌شد.

استاندار مرکزی گفت: پارسال بودجه استان برای کارهای عمرانی حدود سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود اما در شش سال گذشته روی هم حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص یافته بود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های کشاورزی در شهرستان فراهان اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی ۱۹ رشته قنات با ۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان لایروبی شد و ۹ هزار متر کانال آبرسانی کشاورزی ساخته شده است.

مخلص الائمه با بیان اینکه در سال گذشته ۲ هزار ۶۷۰ میلیارد تومان بابت خریدگندم به کشاورزان استان پرداخت شده است افزود: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن گندم در استان خریداری شد که ۱۲۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ بود و پیش بینی می‌شود این میزان در سال زراعی جاری افزایش یابد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار تن گندم در سال گذشته سهم کشاورزان فراهان بود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =