آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران

آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان انجام شد.

 به گزارش فراهان خبربه نقل از دیار آفتاب؛ آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین فرمانده سپاه روح‌الله و استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان انجام شد.

لازم به ذکر است در شامگاه هفتم مرداد ماه سال ۱۴۰۱، بارش بیش از هفتاد میلی‌متر بارش در طول ۱۵ دقیقه در شهرستان فرمهین، باعث وقوع سیل شد.  

این سیل منجر به تخریب بیش از ۴۵ منزل مسکونی و آبگیر شدن دیگر منازل شده بود. جهادگران گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور خود در همان لحظات اولیه وقوع سیل، به خدمت رسانی به مردم سیل زده پرداختند.

جهادگران گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان مرکزی با حضور خود در همان ساعات اولیه وقوع سیل، خدمت رسانی به مردم سیل زده را با تخلیه منازل از آب و گل آغاز کردند.

پس از لایروبی منازل، گروه‌های تخصصی و تعمیرکاران جهادگرِ شرکت‌های صنعتی استان، به تعمیر لوازم برقیِ منازل مشغول شدند و دیگر جهادگران، پاکسازی فرش‌ها از گل و لای را به انجام رساندند.

پس از پاکسازی کامل منازل، بسیج سازندگی استان، با اتکا به ظرفیتِ گروه‌های جهادی، ساخت ۲۸ منزل تخریب شده محرومین را با حمایت نهادهای حمایتی و خودیاری، در مجموع با هزینه کرد بیش از ۹ میلیارد تومان برعهده گرفت.

           

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =