نیازمند حرکت جهادی بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم

فرماندار فراهان گفت: همچنان نیاز به حضور و حرکت جهادی بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم، تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است.

به گزارش فراهان خبر؛ همزمان با هفته بسیج همایش تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان فراهان برگزار شد.

ابوالقاسم آقازیارتی در جمع رزمندگان و ایثارگران شهرستان فراهان ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات و حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف نظام گفت: همچنان نیاز به حضور و حرکت جهادی بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم، تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است.
وی افزود: دوران هشت سال جنگ تحمیلی، تفکر بسیجی آرزوهای دشمن را ناکام گذاشت، تفکر بسیجی کشور را در مقابل تمامی تهدیدها مقاوم کرده است. 

فرماندار فراهان گفت: امسال یکی از مهم ترین جلوه‌های سیاسی ایران اسلامی رقم خواهد خورد که همه وظیفه دارند، سهم خود را در برگزاری انتخابات باشکوه این رویداد مهم سیاسی ادا کنند.
آقازیارتی اظهارکرد: با توجه به ابلاغ چهار راهبرد بسیار مهم توسط مقام معظم رهبری، همگان که دل در گرو انقلاب و نظام داریم در امر مشارکت و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق رای وظیفه بسیار سنگین و مسئولیت مضاعف داریم.
وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ بستر رویدادهای مهمی همچون حق تعیین سرنوشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و انتظار می‌رود حماسه پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =