اجرای ۱۸ پروژه عام المنفعه و آب کشاورزی در فراهان

مسئول بسیج سازندگی فراهان با بیان اینکه بسیج برای محرومیت‌زدایی آماده خدمت است، گفت: ۱۸ پروژه عام المنفعه و آب کشاورزی از ابتدای سال تاکنون در روستا‌های شهرستان فراهان انجام شده است.

احمدرضا نوروزی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی گفت: بسیج در عرصه سازندگی و مجرومیت زدایی حضور چشمگیری دارد و در کنار خدمت‌رسانی به مردم، تقویت رویکرد همکاری مردم در حل مشکلات کشور از اهداف بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه بسیج افزود: صندوق‌های قرض الحسنه بسیج کارشان قوت قلب و گره گشایی از مشکلات است و در همین راستا ۶۵ صندوق مردم یار بسیج در فراهان راه‌اندازی شد.

نوروزی اظهارکرد: با این طرح گرفتن وام برای بسیاری از افرادی که عضو این صندوق‌های قرض‌الحسنه می‌شوند، بسیار آسان شده است و افراد می‌توانند به راحتی از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

مسئول بسیج سازندگی فراهان افزود: بسیج سازندگی فراهان ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است، اشتغال ۵۶ نفر به صورت مستقیم، نمونه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی فراهان از ابتدای سال تاکنون است. اشتغال‌زایی در مناطق روستایی محروم و توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب این مناطق راهی برای حل بسیاری از مشکلات موجود در این روستا‌ها است،

وی گفت: ۱۱۰ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، دندانپزشکی، درمانی و اقتصادی نقش آفرینی می‌کنند، هیچ مانعی و مشکلی آن‌ها را از ادامه جهادشان در این راه بی‌پایان بازنمی‌دارد.

نوروزی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون رزمایش کمک‌های مؤمنانه متعددی در سطح شهرستان برگزار شد که ۴ هزار بسته معیشتی توزیع شد و ۲ سری جهیزیه هم به زوج‌های جوان نیازمند اهداء شده است.

مسئول بسیج سازندگی فراهان گفت: ۱۸ پروژه عام المنفعه و آب کشاورزی از ابتدای سال تاکنون در روستا‌های شهرستان فراهان انجام شده است، بسیج برای محرومیت‌زدایی آماده خدمت است، حضور جهادگران در این روستا‌ها مردم را تشویق و ترغیب کرد تا همراه با آنان در کار‌های عمرانی روستا تلاش کنند.


وی خاطرنشان‌کرد: امسال ساخت ۳۲ واحد مسکونی و تعمیر و مرمت ۱۷ واحد مسکونی ولی نعمتان انقلاب توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فراهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 2 =