شهدا ارادت خاصی به حضرت فاطمه(س) داشتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با اشاره به دلدادگی شهیدان به حضرت زهرا(س) گفت: شهدا ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا (س) داشتند، خلوص و‌ایمان رزمندگان دفاع مقدس و ارادت بی‌شائبه و خالصانه‌شان به حضرت زهرای مرضیه(س) بی‌بدیل بود.

به گزارش فراهان خبر؛ یادوراه خانگی شهید « محسن شیرین آبادی» با حضور مسئولان و اهالی محله در منزل شهید برگزار شد.

سرهنگ نعمت اله نجفی در این مراسم با اشاره به دلدادگی شهیدان به حضرت زهرا(س) گفت: شهدا ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا (س) داشتند، خلوص و‌ایمان رزمندگان دفاع مقدس و ارادت بی‌شائبه و خالصانه‌شان به حضرت زهرای مرضیه(س) بی‌بدیل بود.

وی با بیان اینکه شهدای ما دلباخته حضرت بودند، افزود: سربند شهدای ما یا فاطمه زهرا(س) بود، حضرت زهرا (س) مادر فضایل و کرامات هستند و بار‌ها کرامات این حضرت را به شهدا شنیده‌ایم و حضرت زهرا(س) مونس و همدم شهیدان است.

نجفی اظهارکرد: حضرت زهرا(س) در دفاع از اسلام و ولایت شهید شدند و شهدای ما هم با تاسی از مادرشان حضرت زهرا(س) به سوی جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا از اسلام، ولایت و و ارزش‌های دینی دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: شهدا مایه افتخار و امنیت ما هستند، لذا باید قدردان شهدا بوده و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به ارادت شهید حاج قاسم سلیمانی به حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: حاج قاسم در تمام سال‌ها در فاطمیه روضه حضرت زهرا (س) برپا می‌کرد و ما با تاسی از سردار دل‌ها در این ایام روضه‌های خانگی را احیا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =