ناتو فرهنگی به دنبال حذف تفکر بسیجی است

امام جمعه موقت کاشان گفت: ناتو فرهنگی می‌خواهد امید را از بین ببرد، تفکر بسیجی را نابود کند، همان تفکری که استقامت و مقاومت را به رخ جهان کشید.

به گزارش فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام احتشامی، امروز در همایش شکوه مقاومت بسیجیان فراهان گفت: حضرت فاطمه(س) چراغ مبارزه با طاغوت را در اوج ناباوری فساد فکری که امام تنهاست، به همه اثبات کرد که با دست خالی از امام و ولایت دفاع و از جان خودگذشتگی کرد.

وی افزود: شیعه زمانی شیعه است که محکم و استوار تا مرز سوختن و تکه تکه شدن می‌رود اما از تفکر شیعی عقب‌نشینی نمی‌کند.

 احتشامی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب تاکید کرد: امروزه جوانان باید تحلیل داشتند، اگر تحلیل نداشته باشند علمدار نمی‌شوند.

امام‌ جمعه موقت کاشان تصریح کرد: دشمن کاری کرده است که امروز در خانه‌های خواص از قرار دادن تصاویر امام خمینی(ره) و رهبری و شهدا امنتاع کنند و یا در مکان‌های نامناسب قرار می‌دهند. 

وی‌ با تاکید بر این نکته که شعار لبیک یا خامنه ای همان لبیک یا حسین است، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که راه «لبیک یا مهدی» « لبیک یا زهرا» «لبیک یا حسین» را به شعار و‌ بازیچه نگرفتیم، ما با تمام وجود به آن عمل‌کردیم و بر این پیمان ایستاده‌ایم.

احتشامی گفت: باید در راستای جهاد تبیین جنایت‌های آمریکا را برای نوجوانان و‌ جوانان بیان کنیم.

امام جمعه موقت کاشان افزود: انقلاب اسلامی به ایران عزت و آبرو داد که نمونه بارز آن توقیف شناور آمریکایی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود و سربازان آمریکایی را اسیر کرد. همچنین سپاه قدرتمند ایران هواپیمای گلوبال بدون سرنشین دنیا را با سامانه کاملا ایرانی ساقط کرد.

وی گفت: جهاد تبیین بدون جهاد تحصیل امکان پذیر نیست، وقتی دانشی نداشته باشید نمی‌توان به فرزندان خود آموزشی دهید.

احتشامی افزود: ما ملتی هستیم که فریاد مرگ بر آمریکا را مرکب خون به دنیا اعلام کردیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دهه هفتاد در مورد تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مراحل مختلف از واژه های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی استفاده کردند، ناتو فرهنگی می خواهد امید را از بین ببرد، تفکر بسیجی را نابود کند، همان تفکری که استقامت و مقاومت را به رخ جهان کشید.

امام جمعه موقت کاشان بر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید در زمینه‌های مختلف جهاد تبیین اجرایی شود و دستاوردهای چهل سال قبل تبیین شود. باید از این طریق نسل جوان را با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی آشنا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =