کمیته امداد فراهان ۲۰۸ شغل ایجاد کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهان گفت: در سال گذشته برای ۲۰۸ طرح اشتغالزا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ منابع بانکی در راستای توانمند‌سازی مددجویان تحت حمایت و اقشار کم‌درآمد ارائه شده است.

حافظ‌کمال در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد فراهان گفت: در سال گذشته برای ۲۰۸ طرح اشتغالزا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ منابع بانکی در راستای توانمند‌سازی مددجویان تحت حمایت و اقشار کم‌درآمد ارائه شده است.

وی افزود: این نوع از تسهیلات در قالب قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود، این طرح‌های اشتغالزایی در زمینه کشاورزی، دامپروری، خدمات، حمل و نقل، صنایع دستی و صنعت هستند.

حافظ‌کمال اظهارکرد: با افزایش نظارت، تسهیلات اشتغال پرداختی توسط این نهاد در مسیر واقعی خود هزینه شده است.

رئیس کمیته‌ امداد فراهان با اشاره به برگزاری دوره های مهارت آموزی توانمند‌سازی مددجویان گفت: برگزاری دوره‌های مهارت آموزی و بهره گیری از مشاوران، سطح آمادگی حرفه ای مددجویان متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغالزایی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به بازدهی بیشتر تسهیلات اشتغالزایی خاطرنشان کرد: هزینه‌کرد تسهیلات اشتغال در زمینه کسب و کارهای خانگی و متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی بومی و محلی کمک بسزایی در رشد و آبادانی روستاهای منطقه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =