دامداران فراهانی هشدار‌های تب برفکی را جدی بگیرند

رئیس اداره دامپزشکی فراهان با بیان اینکه دامداران هشدار‌های تب برفکی را جدی بگیرند، گفت: از تمام دامداران فراهانی درخواست می‌شود با توجه به قدرت و سرعت انتشار این بیماری به عنوان واگیرترین بیماری‌های دامی، الزمات بهداشتی را رعایت کنند.

بقایی شهرکی، رئیس اداره دامپزشکی فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: مواردی از شیوع بیماری تب برفکی در کشور‌های همسایه ایران و در نوار غربی کشور گزارش شده است، در همین خصوص کلاس آموزشی با موضوع تب برفکی در روستا‌های شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: طی این دوره‌های آموزشی نکاتی از قبیل اقدامات پیشگیرانه و قرنطینه‌ای و ضد عفونی جایگاه دام در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری تب برفکی بیان شده است.

رئیس اداره دامپزشکی فراهان با بیان اینکه دامداران هشدار‌های تب برفکی را جدی بگیرند، اظهارکرد: از تمام دامداران فراهانی درخواست می‌شود با توجه به قدرت و سرعت انتشار این بیماری به عنوان واگیرترین بیماری‌های دامی، الزمات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: با توجه به وجود چند کانون تب برفکی در استان مرکزی که اخیراً مشاهده شده، انتظار می‌رود دامداران و روستاییان منطقه فراهان در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی سریع موارد بیماری به دامپزشکی در اسرع وقت نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =