فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی نظام بود

رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی و با تجربه از سایر انقلاب‌های رنگی در جهان بود.

به گزارش فراهان خبر؛ محمدرضا نائینی، رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نکته متمایز حماسه ۹ دی با سایر موضوعات و روز‌ها در کشور ما آن فتنه پیچیده و همه جانبه‌ای بود که غرب و تمام سرویس‌های جاسوسی آن‌ها و مراکز فکری که تجربه براندازی در دنیا را داشتند به کار گرفتند. آن‌ها  از همه توانایی خود استفاده کردند و احساس کردند فرصت خوبی در داخل کشور برای براندازی ایجاد شده است.

وی گفت: حماسه ۹ دی را بدون فتنه ۸۸ نمی‌شود توصیف کرد. فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی و با تجربه از سایر انقلاب‌های رنگی  در جهان بود.

نائینی افزود: چون فتنه در فضای غبارآلود و به تعبیر رهبری فتنه آمیز شکل گرفت و توسط افراد موجه این فتنه به جریان افتاد تشخیص جبهه حق و باطل و تشخیص روایت درست از روایت غلط کار سخت و پیچیده‌ای بود و بنابراین واکنش مردم ما در ۹ دی ارزش مضاعف و چند برابری دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت  و آگاهی به میدان آمدند یعنی تشخیص دادند که باید در میدان حاضر باشند و از هویت دینی و انقلابی خود دفاع کنند و با همه ظرفیت هم آمدند. یکی از ویژگی‌های آن حماسه خودجوش بودن آن روز و حرکت مردمی حماسه ۹ دی بود. حماسه ۹ دی فراگیر و در بردارنده همه سلایق بود. ۹ دی برای دفاع از سلیقه و کاندیدای خاصی نبود.

وی گفت: این روز پس از عاشورا شکل گرفت و برای مقابله با هتک حرمت در عاشورا و عاشوراستیزی عملی شد. بنابراین یک حرکت خودجوش مردمی و دور از انتظار بود. ۹ دی خارج از تصور همه بود و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی چنین باوری نداشتند که این اجتماع تاریخی در آن مقطع زمانی امکان شکل گیری داشته باشد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی ادامه داد: به نظر می‌رسد تحت تاثیر فضایی که در منطقه داریم و همچنین رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت در غزه و شهادت این عزیزان امسال شاهد جلوه‌های بیشتر و بزرگتری  از برگزاری حماسه ۹ دی خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =