موشک‌باران مقر‌های تروریستی رعب بر دل دشمن انداخت

امام جمعه فراهان ضمن تقدیر از سپاه پاسدران در انتقام از حادثه تروریستی کرمان گفت: این موشک باران آتش در دل دشمن ایجاد کرد و مقر تروریستی داعش در سوریه و عراق و پاکستان را منهدم کرد، مکان پرتاب موشک‌ها حامل پیام برای دشمن بود و درست اهداف را نشانه رفتند.

به گزارش فراهان خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سوری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره ولادت امام محمدتقی(ع) گفت: در دوران این امام همام فضای اخنتاق حاکم بود، امام(ع) با استفاده از هنر فرصت سازی موفق شدند تفکر شیعه را حفظ کند.

وی افزود: در طول تاریخ مسیر و استمرار دین به واسطه شیعیان حفظ شود و ائمه اطهار(ع) هم هر جا خطری برای پیروان‌شان پیش آمده است، تقیه کردند.

سوری ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین(ع)، روز پدر و آغاز ایام البیض اظهارکرد: سنت اعتکاف از اسرار آمیزترین عبادات است که مناسک آن با روزه و نماز آمیخته است.

امام جمعه با بیان اینکه جهاد و زهد عالی ترین مقام است، فرمهین گفت: اعتکاف یعنی خلوت با خدا در مساجد است و راه رسیدن به حکمت اعتکاف سبک‌بالی و سبک‌باری است.

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسدران در انتقام از حادثه تروریستی کرمان گفت: این موشک باران آتش در دل دشمن ایجاد کرد و مقر تروریستی داعش در سوریه و عراق و پاکستان را منهدم کرد، مکان پرتاب موشک‌ها حامل پیام برای دشمن بود و درست اهداف را نشانه رفتند.

وی با بیان اینکه آغاز انتقام از تروریست‌ها است افزود: رژیم صهیونیستی هم ردیف داعش و داعش و متولد تفکر صهیونیستی و آمریکایی است، رژیمی که مخالف انسانیت است باید نابود شود. سوری افزود: دشمنان باید بدانند درست است که برخی از کشورهای مسلمان در قضیه غزه با دشمن صهیونیستی همراهی می‌کنند اما ایران اسلامی بیدار و هوشیار است و اجازه این اقدامات تروریستی را نخواهد نداد.

امام جمعه فرمهین با ابزار تاسف از برخی کشورهای منطقه گفت: در کشور آذربایجان و ترکیه باک هواپیما صهیونیست پُر می‌شود و در کودک‌کشی غزه سهیم هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور افزود: تمام دنیا اذعان دارند که فلسطین پیروز است و دنیا به این مردم به چشم قهرمان نگاه می‌کند‌. سوری با اشاره به مسئله انتخابات ادامه داد: مسئله انتخابات حق مردم در تعیین سرنوشت خود است، مردم جزء ارکان اصلی حکومت هستند و در تمام تصمیمات دولت و مجلس باید مردم را مدنظر داشته باشند، مردم ما از مردمان زمان حجاز بهتر هستند و در همه صحنه‌ها پای کار بودند.

امام جمعه فراهان مردم را موتور پیشران حکومت اسلامی دانست و گفت: باید به همه اقشار مردم بخصوص کارگران زحمت‌کش که به عنوان نیروی کار اثرگذار هستند، مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به قانون کار افزود: اگر قانونی وضع می‌شود باید از آن حمایت کند، طبقه‌بندی مشاغل باید بر اساس تحصیلات، سنوات، توزیع عادلانه دستمزد باشد، افراد هم باید نسبت به شغل خود مطلع باشد که کار فرما از وی سوء استفاده نکند.

سوری اظهار کرد: در قانون کار باید دولت و استانداری و اداره کار خود را ملزم به اجرای آن بدانند و از حق کارگر دفاع کنند و در غیراین‌صورت تخطی حساب می‌شود.

امام جمعه فراهان گفت: بر اساس قانون کار، کارگاه ها و شرکت‌ها هم مشمول قانون هستند و اگر تخطی بر قانون صورت گیرد باید با قانون گریز برخورد شود.

وی با اشاره به گلایه‌های مردمی از بانک‌ها گفت: این روال پاس‌کاری بانک‌ها معضل هستند و پاس‌کاری در انجام امورات در دولت مردمی سازگار نیست و در مسئله ازدواج و ایجاد اشتغال باید بانک‌ها به قانون پایبند باشند و نباید تخطی صورت گیرد. همه مسئولان خدمت به مردم را باید به عنوان فرصت بدانند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =