داوری با گمان بر افراد مورد اطمینان، دور از عدالت است. حضرت علی(ع)

درهای بسته مرکز مخابرات به روی مردم شهرستان/ارائه خدمات در دفاتر پست پیشخوان فراهان

نمایش خبر : 372 | تاریخ انتشار : 29 آذر 1395
به گزارش فراهان خبر؛ قدیمی‎ها می‎گفتند «روزی می‎رسد که مالیات بر حرف زدن نیز در جهان مرسوم می‎شود و چه پولدار خواهد بود مجموعه‎ای که این مبالغ را دریافت می‎کند!» اما وضعیت این روزهای مخابرات فراهان هر چند قسمت اول حرف ما قدیمی ها را محقق کرده ولی مخابرات وضعیت نابسامان خود را از طریق بستن در بر روی شهروندان فراهانی ظاهر کرده است.

 

مرکز مخابرات فراهان با سابقه ای بالای 30 سال از ابتدای امسال، در مرکز را به روی شهرواندان فراهانی قفل زده است، کارکنان این مرکز بعد از ورود به مرکز مخابرات فراهان در را از بیرون قفل می زنند و جوابگوی مردم این شهر نیستند و تنها در زمینه رفع نقص مشکلات فنی، نصب و قطع خط تلفن از طریق تلفن 2001 در ساعت اداری جوابگوی مردم هستند.
 
بر اساس تصمیمات مسئولان مبنی بر انجام امورات مخابراتی این شهرستان در دفتر پست پیشخوان، در این مرکز مخابرات به روی مردم بسته شده و تمام امورات محوله به دفاتر پست پیشخوان واگذار شد، اما این تصمیم نه تنها مشکلی از مردم حل نکرد بلکه شهروندان فراهانی را سرگردان کرده و معضلاتی رابرای مردم به وجود آورده است.
 
مردم فراهان که بعد از 6 سال از شهرستان شدن فراهان که انتظار ارتقای خدمات اداری را در شهرستان داشتند، اکنون با درهای بسته این مرکز که انتظار اداره شدن آن را در فراهان داشتند، روبرو می شوند.
 
مرکز مخابرات شهرستان فراهان، در سالهای گذشته دفاتر مخابراتی را در روستاها احداث کرده بود و کارگزارانی از سوی مرکز مخابرات فراهان در این دفاتر مشغول به کار بودند و یکی از امورات محوله این کارگزاران، توزیع قبض های تلفن بود، در طی سالهای اخیر این دفاتر مخابرات در برخی از روستاهای فراهان تعطیل شد و در تعداد اندکی از روستاهای فراهان این دفاتر با حضور کارگزاران مخابرات فعال است.
 
تعطیلی این دفاتر روستایی سبب بیکاری کارگزاران مخابرات روستایی‌‌ شد و کاگزارانی که برای خدمات رسانی شرکت مخابرات به روستائیان عزیز، بالا بردن کیفیت خدمات مخابراتی، بالا بردن سطح رضایتمندی مردمان روستا نسبت به شرکت مخابرات ایران به یاری شرکت مخابرات آمده بودند، متاسفانه تعدادی از آنها تاریخ مصرف شان تمام شد و ساختمان های این دفاتر هم که با هزینه های بیت المال احداث شده بودند، در امان خدا رها شد و امروز به دلیل بی توجهی حال و روز خوبی ندارند.
 
بعد از اتمام تاریخ مصرف کارگزان مخابراتی، توزیع قبض های این روستاها وضعیت نابسامانی دارد و روستائیان را برای دریافت قبض مجدد، راهی دفاتر پست پیشخوان در مرکز شهرستان می کند.
 
محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به مشکل این مرکز گفت: قفل کردن درهای این مرکز به روی مردم اصلا زیبنده نیست، این تصمیم قبل از مسئولیت من گرفته شده است، پیگیرها و نامه نگاری های لازم  برای رفع این مشکل اتخاذ شده است.
 
وی افزود: در گذشته، مسئولان بر اساس چارت جدید اداره مخابرات، تصمیماتی مبنی بر تعطیلی اداره مخابرات فراهان انجام داده اند و با توجه با اینکه خدمات مرکز مخابرات فراهان از طریق دفاتر پست پیشخوان ارایه می شود، اعلام کردند که نیازی به اداره مخابرات در فراهان نیست.
 
حسینی اظهار کرد: در جواب نامه نگاری ها، عدم نیاز فراهان به مخابرات و ارایه خدمات این مرکز در دفاتر پست پیشخوان داده شده است، در حالی که ایجاد اداره مخابرات در شهرستان فراهان بر اساس قانون است و این جوابهای توجیهی برای ما قابل قبول نیست و پیگیر موضوع هستیم.
 
 نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در جواب این تقاضا، دستور دادند؛ «که این خواسته مورد توجه قرار بگیرند»، و با پیگیری از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول مساعدت برای رفع این معضل داده شده است.
 
مردم فراهان بارها این مطالبه را به گوش مسئولان رسانده اند و اداره مخابرات یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان است که انتظار می رود این مطالبه بزودی محقق شود.
  
انتهای پیام/
 


دیدگاه کاربران
دیدگاهی توسط کاربران ثبت نشده است .
فرم ارسال دیدگاه
نام کامل :
پست الکترونیکی :
متن پیام :
کد امنیتی : تصویر كد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
شرکت اسید میهن فراهان
ارتباط مردمی
salamup.ir