پای کیک های آلوده به قرص در فراهان باز شد

پس از پیدا شدن قرص در کیک و کلوچه در برخی از استان‌های کشور، شهروند خنجینی، در کیک خریداری شده از یکی از فروشگاه‌های این شهر، یک عدد قرص مشاهده کرد.


به گزارش فراهان خبر؛ در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود قرص‌های مشکوک درون کیک در یکی از مدارس فراهان  موضوع در دستور کار شبکه بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

یکی از دانش‌آموزان شهر خنجین از توابع فراهان کیکی را از مغازه برای تغذیه مدرسه خریداری کرده بود و بعد از باز کردن متوجه وجود چنین قرصی شده و به مسئولان مدرسه اطلاع داده است.

طالبی، کارشناس بهداشت خنجین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به کشف قرص در داخل کیک دانش آموز خنجینی، گفت: وجود قرص در داخل کیک یک دانش آموز در این شهر گزارش و مراتب به مراجع انتظامی اطلاع داده شد.

عیسی آبادی، فرمانده انتظامی فراهان با تایید این خبر گفت: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در دست بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: حتما تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تایید، تهیه کنند و با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از میزان توزیع این کیک‌ها نداریم، خانواده‌ها اگر با موارد مشکوک مواجه شدند، حتما به پلیس گزارش دهند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =