دشمن توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد/ حضور مردم بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور مردم بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد و مولفه قدرت این نظام؛ مردم همیشه در صحنه هستند و این مردم لایق خدمت هستند.

به گزارش فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مسجد جامع شهر فرمهین گفت: اولین نقطه حرکت ما در دین اسلام پایبندی به تعهدات الهی و ولایی بود اما برخی این عهد را شکستند و پای تعهد خود نماندند.

وی افزود: این حرکت در ۲۰۰ کشور دنیا آغاز شد اما امروز فقط در یک کشور از مناره مساجد ندای عشق‌ورزی به خداوند، رسول و مولایش به گوش می‌رسد.

عبدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و به ادامه دادن مسیر انقلاب به‌زودی به وعده الهی می‌رسیم و بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ایران خانه اهل‌بیت(ع) و جایگاه شیعه است و اقتدار و عزت ایران به پشتوانه قرآن و اهل‌بیت(ع) است و این انقلاب بسترساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

مکتب دینی، رهبری و مردم سه رکن اصلی نظام اسلامی است

وی ادامه داد: سه رکن اقتدار و عزت این نظام، مکتب دینی، رهبری و مردم است، با تدبیر رهبری و عزم و اراده مردم این انقلاب حفظ می شود و پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

عبدی افزود: در ارتباط با موضوع مهدویت، ۷۰۰ مرکز تحقیقات در آمریکا و ۲ هزار مرکز در اسرائیل این موضوع را در ایران بررسی می کنند و همه ان ها اذعان داشتند که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از مبعث رسول اکرم(ص) تا انقلاب اسلامی یک هزار و ۴۱۲ سال می گذرد و در این گذر زمان ۷۹ رهبر حکومت کردند، دشمنان در طول این سال ها به دنبال خاموشی نور اسلام بوده اند اما راه انقلاب ما راه اسلام، راه امیر المومنین (ع) و حکومت علوی است و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود در اوج عزت می باشد.

دشمن توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد

وی بیان کرد: دشمن در مرحله اول برای مقابله با انقلاب اسلامی به دنبال گرفتن مکتب بود اما وقتی ناکام ماند به سراغ گزینه رهبری رفت و با عالم کشی و فقیه کشی می خواست انقلاب را به زانو درآورد اما باز هم تیرش به سنگ خورد و در آخرین مرحله مردم را نشانه رفته است و با جنگ نرم و اقتصادی و فتنه تمام تلاش خود را به کار گرفت و تمام توان خود را به میدان آورد اما باز هم شکست خورد.

عبدی افزود: خود دشمن در اغتشاشات اخیر اذعان داشت که «بنزین، بهانه بود و اصل نظام نشانه بود»، سرنگونی پهپاد آمریکایی و شکست در عراق و لبنان و یمن دشمن را عصبانی کرده است، ما دشمن را تا رو مار کردیم و دشمن هم در حال خالی کردن میدان است و توان مقابله ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راهبرد ما در مقابله با دشمن مقاومت است، همان طور که مردم در زمان حضرت علی(ع) وی را خانه نشین کردند الان هم همین مردم با حمایت و پشتیانی از ولایت، انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

حضور مردم بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد

وی افزود: حضور مردم بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد و مؤلفه قدرت این نظام؛ مردم همیشه درصحنه هستند و این مردم لایق خدمت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دولت در سال ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه به‌صورت پنهان به مردم پرداخت می‌کند، قیمت بنزین نسبت به سایر کشورها هنوز هم باوجود افزایش قیمت، پایین‌تر از نرخ قیمت بنزین در جهان است.

تدبیر رهبری و بصیرت مردم خنثی‌کننده اغتشاشات آبان اخیر

وی بیان کرد: ما دولت را خود می‌دانیم، اما طرح افزایش یک‌شبه بنزین، شبیه خون به مردم بود، زمان اجرای این طرح هم مناسب نبود، درحالی‌که در عراق، سوریه و لبنان آشوب بود و دشمن هم به دنبال کشاندن این آشوب به داخل ایران بود این طرح اجرا شد.

عبدی افزود: اگر در طی سال‌های متوالی نرخ بنزین تدریجی افزایش‌یافته بود، الان این همه فشار به مردم وارد نمی شد، دولت در تصمیمات خود باید به مردم توجه کند، بنیان گذار انقلاب اسلامی ۱۲۱۲ بار واژه «مردم» را در بیانات خود به کار گرفته اند و این نشان از اهمیت این انقلاب به «مردم» است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: اگر حمایت رهبری از طرح افزایش بنزین نبود الان دیگر اثری از این کشور نبود، باید قبل از اجرای این طرح رهبری و مردم را در جریان قرار می دادند.

در انتخابات آتی، مجلسی در تراز انقلاب می خواهیم

وی گفت: دولت باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گیرد، شأن این مردم بسیار بالا است، مردم هم در انتخابات آتی دقت لازم را داشته باشند که به چه فردی رأی می‌دهند.

عبدی افزود: رهبری معظم انقلاب، در گام دوم انقلاب فرمودند؛ «مجلسی در تراز انقلاب می‌خواهیم»، انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت فردی و اجتماعی است اگر با رأی خود، خائنی را سرکار بیاوریم، در برابر این کار مسئول هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مردم ایران از دخالت بیگانگان بیزار هستند و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، این مردم به امام(ره) عشق می‌ورزند و خود را مدیدن شهدا می‌دانند و نسبت به اصل نظام حساس هستند و اجازه نفوذ استکبار را در این کشور نخواهند داد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =