زندگی شهید سلیمانی درس های بزرگ برای جوانان دارد

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه نقطه به نقطه زندگی حاج قاسم درس های بزرگ برای جوانان دارد گفت: ایشان در عمل انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد و پرچمدار عزت در دنیای اسلام بود.

به گزارش فراهان خبر؛  سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای دانش‌آموزی دبیرستان شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمهین گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید به شهادت برسید باید به وفای به عهدی که نسبت به شهدا داشتید عمل کنید.

کریمی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک‌عمر برای رسیدن به شهادت مجاهدت کرد و برای تحقق وعده خود شبانه‌روز دنبال عمل به وفای عهد خود بود و آخر هم شهدا او را با آغوش باز پذیرفتند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بعد از ۴۱ سال مجاهدت، مصداق واقعی شهید زنده بود که بزرگترین درسی که می توان از سیره و زندگی با برکت او گرفت ولایتمداری است که عمری به دنبال تحقق خواست ولایت رفت.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه نقطه به نقطه زندگی حاج قاسم درس های بزرگ برای جوانان دارد افزود: ایشان در عمل انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد و پرچمدار عزت در دنیای اسلام بود.

کریمی انسجام جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی از مهمترین دستاوردهای حاج قاسم عنوان کرد و گفت: امروز می بینیم در اقصی نقاط منطقه این دستاورد به خوبی قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: مهمترین راهبردی که شهدا و در رأس آنها شهید سلیمانی در دستور کار خود داشتند و توانستند به این درجه از معرفت برسند مؤلفه‌هایی چون معرفت، هجرت، همت، استقامت، پایداری، سرعت عمل و وصال است اگر ما می‌خواهیم راه شهیدان را ادامه دهیم باید به این مؤلفه‌ها توجه کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: استقلال، امنیت، مردم‌سالاری دینی، عدالت، آزادی و اقتصاد مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز می بینیم ایران اسلامی با وجود دشمنی های تمام قد استکبار جهانی به معنا واقعی این دستاوردها را حفظ کرده اما در حوزه عدالت و اقتصاد باید بیشتر تلاش شود و این مربوط به همه از جمله مردم و مسئولین است که باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند عمده مشکلات فعلی در کشور را برطرف کند.

کریمی با اشاره به اینکه امروز تحقق مولفه های بیانیه گام دوم باید در دستور کار باشد خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری در گام دوم به جوانان است و اینها باید به عنوان سرمایه های آینده انقلاب، گام دوم را با اقتدار ادامه دهند و مسئولین هم باید زمینه را برای حضور جوانان انقلابی در عرصه های مدیریتی باز کنند تا آنها هم بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =