۱۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان فراهانی پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهان گفت: در سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات ضروری و کارگشایی به ۲۹۷ نفر از نیازمندان این نهاد حمایتی در فراهان پرداخت شد.

غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ظرفیت‌های این نهاد است که برای تکریم مددجویان پایه‌گذاری شده و هدف اصلی از راه‌اندازی این صندوق ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است.

وی افزود: افراد نیکوکار می‌توانند با سپرده‌گذاری در این صندوق بیش از پیش این نهاد حمایتی را در دستگیری از خانواده های نیازمند یاری دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهان گفت: صندوق قرض‌الحسنه تا ۵۰ میلیون ریال تسهیلات بدون دریافت سود و بیشتر از ۵۰ میلیون ریال با یک درصد کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌ کند.

وی با اشاره به تسهیلات ضروری و کارگشایی افزود: پرداخت وام‌های کارگشایی با هدف رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نیز پرداخت می شود که در سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات ضروری و کارگشایی به ۲۹۷ نفر از نیازمندان این نهاد حمایتی در فراهان پرداخت شد.

حافظ کمال اظهار کرد: تسهیلات کارگشایی پرداخت شده به مددجویان فراهانی در سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد فراهان بیان کرد: همچنین سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات در زمینه اشتغال به ۱۷ مددجوی امداد فراهان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: خیران و حامیان با شماره تماس#۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم می‌توانند وجوه خود را برای کمک به نیازهای محرومان فراهان واریز کنند و یا از طریق تماس با شماره ۰۸۶۳۳۷۲۳۹۵۲ حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، نسبت به واریز کمک اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =