مردم ایستادگی در برابر دشمن را از عاشورا آموختند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم ایستادگی در برابر دشمن را از عاشورا آموختند و این حضور مردم برخواسته از بصیرت آنها است.

به گزارش فراهان خبر؛ امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان برگزار شد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: مردمی بودن سپاه از شاخص های این نهاد مقدس است و سپاه و مردم هر دو زیر علم ولایت هستند.

وی با اشاره به حضور نیروهای مردمی در سپاه و بسیج افزود: اعتماد مردم به سپته سبب شده تا همه را پای کار بیاوردند، به گونه ای که ٨۰ کارگاه مردمی در سطح استان مرکزی و حضور جهادگران در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی با حمایت های مردمی بوده است.

کریمی اظهار کرد: سپاه روح الله استان مرکزی در خدمت رسانی به سیل زدگان خوش درخشید و به کمک ۵ استان سیل زده شتافت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: با همت ٧۵۰ گروه جهادی و با مساعدت کمیته امداد و بهزیستی ٣۰۰ واحد مسکونی برای محرومین افتتاح شده است.

وی گفت: مولفه های پیروزی انقلاب، ولایت و مردم هستند. اندیشمندان غرب و شرق حسرت داشتن رهبری انقلاب را دارند و از حضور مردم به عنوان سرمایه اجتماعی در پای این انقلاب در تحیر هستند.

کریمی اظهار کرد: مردم در بزنگاه هام مهم نظام و انقلاب و در صحنه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده اند و این سرمایه اجتماعی از برجستگی های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: با گذشت چهار دهه انقلاب در مقاطع مختلف حضور مردم در حمایت این نظام و انقلاب دنیا را به تعجب واداشته است که نمونه آن را در فتنه ٨٨ شاهد بودیم که حضور مردم فتنه را خاموش کرد. 

وی گفت: این سرمایه اجتماعی با معنویت گره خورده است و این راز ماندگاری حضور مردم در پای این نظام است.

کریمی اظهار کرد: این نظام هموار مورد عناد دشمن بوده است اما همچنان توانسته ایم با قدرت بیشتر پای کار باشیم. تحریم ها فرصتی برای خودکفایی بوده و به بزرگترین موفقیت ها دست یافته ایم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اگر کاستی در موردی مشاهده می شود به دلیل کم کاری بوده و اگر این کم کاری را گردن نظام و انقلاب بیندازیم ظلم است.

وی گفت: مردم این ایستادگی در برابر دشمن را از عاشورا آموختند و این حضور مردم برخواسته از بصیرت آنها است، تنها مکتبی که می تواند به سعادت و رستگاری برسد، تنها دین خدا است.

کریمی خاطر نشان کرد: حجت بر همه ما تمام است فرصت خدمت را ارج بنهیم و خدمتگزار مردم باشیم که کار برای این مردم ثواب است.

سپاه با دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی به عظمت خود افزوده است

در ادامه حسن خزائی پور، فرماندار فراهان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سپاه در شهرستان گفت: سپاه وبسیج یادگار امام راحل هستند، سپاه از سال های اول انقلاب در برچیده شدن ترورها و در هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در عرصه های کنونی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: سپاه با دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی به عظمت خود افزوده است، امروز هم شاهد نقش آفرینی سپاه در حوزه های مختلف هستم.

خزائی پور بیان کرد: در شرایط کنونی سپاه در مقابله با کرونا خوش درخشیده و در نهضت کمک مومنانه با همت سپاه و بسیج ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در فراهان توزیع شد.

فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: هر جا کاری روی زمین مانده است سپاه وارد میدان شده است و سکان خدمت به مردم را در دست گرفته است.

در این مراسم سرهنگ نعمت الله نجفی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه فراهان منصوب شد و از زحمات ۴ ساله سرهنگ حسین رضایی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج فراهان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =