وضعیت کرونایی فراهان قرمز است/تجمعات و سفر به فراهان ممنوع است

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: از مردم فرهیخته فراهان و هموطنان درخواست داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی به شهرستان فراهان جداً پرهیز کنند.

معمارنیا، سرپرست فرمانداری فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره اربعین حسینی گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم از جمله راهپیمایی و عزاداری اربعین حسینی(ع) توسط هیات های مذهبی و برپایی ایستگاه های صلواتی در این شهرستان برای حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی افزود: همچنین برگزاری مراسم ختم در مساجد، حضور در آرامستان‌ها، تعزیه خوانی و برگزاری همایش و جلسات غیر ضروری ادارات در شهرستان فراهان ممنوع است.

معمارنیا اظهار کرد: نباید خدمت و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان، روحانیت و نیرو‌های جهادی، نیرو‌های خدوم انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران را فراموش کنیم و باید با همراهی و همدلی یکدیگر برای شکست نهایی ویروس منحوس کرونا تلاش کنیم.

وی با بیان این‌که تجمعات و تماس افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی موجب افزایش سرعت انتقال ویروس شده و وضعیت پرخطری را فراهم می کند، افزود: حضور افراد در تجمع‌های زیاد و همچنین جابه‌جایی افراد، سرعت شیوع ویروس کرونا را افزایش داده و جان افراد به شدت در معرض خطر قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری فراهان ادامه داد: از مردم فرهیخته فراهان و هموطنان درخواست داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی جداً پرهیز کنند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در فراهان و شهرهای تابعه گفت: بی تردید هر نوع سفر چه به این شهرستان چه به مکان دیگری در شرایط فعلی دامنه گسترش ویروس کرونا را در مناطق کشور بیشتر و تلاش های مدافعان سلامت و دیگر هموطنان را بی اثر می کند.

معمارنیا افزود: شایسته است مردم فهیم و آگاه به منظور حفظ سلامت خود با لغو مسافرت غیرضروری به شهرستان فراهان زنجیره گسترش کرونا را قطع کنند تا بزودی شاهد نابودی ویروس و بازگشت به شرایط عادی زندگی باشیم.

سرپرست فرماندار فراهان اظهار کرد: همکاری مردم برای کنترل بیماری کووید ۱۹ موضوع مهم و توصیه ستاد مبارزه با کروناست امیدواریم همانند گذشته مردم و مسافران پایبند مقررات باشند.

وی گفت: مردم و مسافران اگر روزهای تعطیل از منزل خارج نشوند قطعا این امر به پیشگیری و مبارزه با کرونا کمک می کند و این مهم ضروری است.

معمارنیا افزود: با عنایت به منویات ولی امر مسلمین؛ «روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین(ع) بگویید ما دلمان می خواست بیاییم، نشد. تا یک نظری بکنند، یک کمکی بکنند».

سرپرست فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: متواضعانه از مردم درخواست می‌کنم به خاطر سلامتی خود و سایرین از تماس و ارتباط حضوری، مسافرت های غیرضروری پرهیز کرده و فاصله اجتماعی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =