کشف ۴۰۰ تن ذرت وارداتی قاچاق در یکی از روستاهای فراهان

معاون بازرسی و حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۴۰۰ تن ذرت وارداتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در یکی از روستاهای فراهان کشف و ضبط شد.

 محمد جواد قربانیان، معاون بازرسی و حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی در گفتگو با فراهان خبر گفت: ۴۰۰ تن ذرت وارداتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: باتوجه به گزارشات واصله به ستاد خبری سازمان مبنی بر اختفای مقادیری ذرت وارداتی در یکی از مرغداری های روستاهای فراهان کارشناسان این اداره در معیت مامورین پلیس اقتصادی از واحد مذکور بازدید کردند.

قربانبان اظهار کرد: در بازرسی از این واحد که یک مرغداری متروک در یکی از روستاهای فراهان بود ۴۰۰تن ذرت وارداتی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

معاون بازرسی و حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: با توجه به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متصدی این واحد می بایستی در سامانه جامع انبارها اقدام به ثبت نام می کرده تا ورود و خروج کالا ثبت و مشخص باشد که اقدام به این امر نکرده و بر طبق تبصره ۴ ماده ۱۸قانون مبارزه با قاچاق کالا صورتجلسه کشف کالای قاچاق برای متصدی واحد تنظیم و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =