اجرای طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: طرح «طبیعت‌گردی خانواده» در فراهان اجرا می‌شود.

حمیدرضا کهریزی، رئیس اداره ورش و جوانان فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به وجود پتانسیل‌های ناب گردشگری در شهرستان فراهان گفت: امروز جامعه ما با توجه به مسائل موجود و همچنین سایه سنگین کرونا دچار خمودگی شده است لذا باید بیش‌ازپیش به افراد حاضر در این جامعه توجه کرد.

وی با اشاره به نقش زنان در پویایی جامعه و همچنین تربیت نسلی توانمند، افزود: امروز مادران و دختران ما باید از سلامت کامل فکری و جسمی برخوردار باشند تا بتوانند برای آینده کشور فرزندانی خوب تربیت کنند.

کهریزی با اشاره به اینکه طرح «طبیعت‌گردی خانواده» با هدف توجه ویژه به زنان و دختران توسط معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ابلاغ‌شده و به شهرستان‌های استان نیز اعلام‌شده است، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وجود تجربه کافی در دو هیئت ورزشی کوهنوردی و همگانی در راستای برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل این شهرستان آمادگی لازم در خصوص اجرای این طرح در سطح مناطق محتلف شهرستان را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: میزان مشارکت بانوان شهرستان فراهان در فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش همگانی در سال گذشته ۸ درصد بوده است.

وی جمعیت بانوان سازمان‌دهی شده ورزشی شهرستان فراهان را که دارای بیمه ورزشی هستند را ۴۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و دقیق بتوانیم ظرفیت‌های بالفعل موجود در بانوان را بالقوه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =