همدلی مردم برای مقابله با کرونا در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه همدلی و کمک‌های مؤمنانه مردم را نشاءت گرفته از آموزش‌های سیره ائمه اطهار (ع) گفت: مردم ایران در حرکت کمک مؤمنانه نشان دادند متفاوت از سایر مردم جهان در جریان مقابله با کرونا عمل کردند.

سردار کریمی، فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم توزیع یک هزار بسته معیشتی در یلدای زینبی در فراهان گفت: یکی از خصوصیات انقلاب، مفهوم‌سازی برای انقلاب است، در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر تفاوت‌های مبنایی، ریشه‌ای و اصلی وجود دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اسلام و قرآن است و با اطمینان به وعده الهی در برابر استکبار ایستاد و روز به روز مفهوم جدیدی را به منصه ظهور می گذارد.

کریمی اظهار کرد: هر چه انقلاب رو به جلو حرکت می کند، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب هستیم و با افزایش توطئه های دشمن علیه انقلاب، مفاهیم انقلاب در دنیا فراگیرتر می شود.

فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم ایران در حرکت کمک مؤمنانه نشان دادند متفاوت از سایر مردم جهان در جریان مقابله با کرونا عمل کردند و مقام معظم رهبری تأکید کردند که حرکت کمک مؤمنانه مصداق انقلابی گری است.

۶ هزار بسته معیشتی تا پایان سال در فراهان توزیع می‌شود

سرهنگ نعمت اله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در برنامه‌های صورت گرفته توسط قرارگاه شهید سلیمانی تا پایان سال ۶ هزار بسته معیشتی بین ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز هم‌زمان با میلاد حضرت زینب(س) و در شب یلدای زینب در مرحله هفتم نهضت مؤمنانه با پشتیبانی بنیاد مستضعفان یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی قرارگاه شهید سلیمانی بین گروه هدف توزیع می‌شود.

نجفی اظهار کرد: برای توزیع عادلانه و مناسب کمک‌های مؤمنانه از نیازمندان و خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان بانک اطلاعاتی تهیه‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی گفت: بسیج سازندگی فراهان امسال ۲۵ واحد مسکونی خانه محرومین را آماده‌سازی و تحویل ولی‌نعمتان می‌کند و هر جا که نیاز باشد و کاری روی زمین بماند، بسیج پیشگام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =